Gå til innhold

Små skilter

Ranger emnet

pIMp

Anbefalte innlegg

Er d noen som vet om et sted hvor jeg kan få tak i slike små skilter? Jeg har prøvd, men fikke bare beskjed om av ei sur kjerring at d var bare biltilsynet som kunne bestille skilter der.. Jeg trenger 2 små til å ha forran 1 m pIMp og 1 m reg.nr + 1 stort m pIMp til å ha bak..

Å dra på biltilsynet å prøve å få små skilter er uaktuelt. De er jo helt idioter(iaf de jeg møter) i tilleg så finner de sikkert på at bilen min må være helt orginal ellers så tar de skiltene mine eller noe sånt :(

Hvis noe hadde gidda å skaffa skilter for meg mot noen hundre lapper for bryet så send meg en pm :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk på skiltfabrikken i oslo og si du trenger skilter til parkeringsplassen din... Den har funka for meg. Men hvis du blir stoppa av biltilsnet må du si at du har løyet for dem på skiltfabrikken, ellers går det ikke lenger.

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var en tur hos biltilsynet i dag... Tengte jeg skulle få meg et lite skilt forran... Møtte opp og fikk med meg mannen ut for å se på bilen. Jeg har ikke noe brakket eller noen flater hvor jeg kan feste

skilet uten å skru det rett i frontskjørte, alle gamle hull er sparklet og pusset ned. (skal lakkere)

Quote bil mannen : " Denna får du IKKE små skilter på, gå inn å betal nå!" så gikk han...

Kom ikke til ordet en gang! "BANNE!" :mad:

Så da slang man litt med kjeften og la igjen en striper når jeg dro pent på pyntelig fra stedet! Betaling for det? NEI!

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke godkjent å kjøre med andre skilter enn de du får på biltilsynet.. kjøre med små skilter er det samme som å kjøre uten... men; skiltfabrikken lager skilter til deg, som du kan hente ved biltilsynet på økern... hvis du ringer dit, kan de sikkert få sendt skiltet hjem til deg....

Skiltfabrikken

tlf; 23173550

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider