pIMp Skrevet Juli 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2002 Er d noen som vet om et sted hvor jeg kan få tak i slike små skilter? Jeg har prøvd, men fikke bare beskjed om av ei sur kjerring at d var bare biltilsynet som kunne bestille skilter der.. Jeg trenger 2 små til å ha forran 1 m pIMp og 1 m reg.nr + 1 stort m pIMp til å ha bak.. Å dra på biltilsynet å prøve å få små skilter er uaktuelt. De er jo helt idioter(iaf de jeg møter) i tilleg så finner de sikkert på at bilen min må være helt orginal ellers så tar de skiltene mine eller noe sånt :( Hvis noe hadde gidda å skaffa skilter for meg mot noen hundre lapper for bryet så send meg en pm :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Stikk på skiltfabrikken i oslo og si du trenger skilter til parkeringsplassen din... Den har funka for meg. Men hvis du blir stoppa av biltilsnet må du si at du har løyet for dem på skiltfabrikken, ellers går det ikke lenger. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Du kan også gå forbi den sure dama, og snakke med gutta på gølvet der, si at du betaler godt osv...de tar det rett i lomma. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Men d er litt langt til oslo for meg.. :( Kan jo ringe å prøve da.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 det er et sted i oslo området som lager skilter i alle størrelser, som kan sende skiltet til deg!! men han som veit alt om detta er i tyrkia nå, men jeg kan spørre ham nå han kommer hjem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 som sagt, han jeg kjenner som har peil på detta, er på ferie, men det er sikkert ikke noe prob når han kommer hjem... men hvem gidder å betale 100 spenn, når du kan bestille selv??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Er nok flere som vil ha lite skilt hær ja :) Si i fra når dere har funnet en plass å bestille.. Send meg gjerne en PM om en privatpers. skal i vei å shoppe :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 aiai.. sende meg også pm da.. eller gi lyd på annen måte :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Var en tur hos biltilsynet i dag... Tengte jeg skulle få meg et lite skilt forran... Møtte opp og fikk med meg mannen ut for å se på bilen. Jeg har ikke noe brakket eller noen flater hvor jeg kan feste skilet uten å skru det rett i frontskjørte, alle gamle hull er sparklet og pusset ned. (skal lakkere) Quote bil mannen : " Denna får du IKKE små skilter på, gå inn å betal nå!" så gikk han... Kom ikke til ordet en gang! "BANNE!" :mad: Så da slang man litt med kjeften og la igjen en striper når jeg dro pent på pyntelig fra stedet! Betaling for det? NEI! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 HiiP. Skjønner hva du mener. Jeg hater når jeg får sånn frekk behandling, noe som virker som er en selvfølge hvis man skal ha noe gjort i forbindelse med bilen. Det er de eldste som er verst også av min erfaring. Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 og hvor ligger denne skilt fabrikken engentlig? og noen som veit hvor mye de skal ha for "parkerings" skiltet? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 FluorLux i Stryn kan lage det til deg, uten godkjenning fra biltilsynet. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Originally posted by triggerhappy FluorLux i Stryn kan lage det til deg, uten godkjenning fra biltilsynet. Å det er "godkjente" småskilt ?? Om det er de, har du tlf nr ???? :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 det er ikke godkjent å kjøre med andre skilter enn de du får på biltilsynet.. kjøre med små skilter er det samme som å kjøre uten... men; skiltfabrikken lager skilter til deg, som du kan hente ved biltilsynet på økern... hvis du ringer dit, kan de sikkert få sendt skiltet hjem til deg.... Skiltfabrikken tlf; 23173550 Lykke til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 koster forresten ca 160kr.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg