Code-Man Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Originally posted by Stcc det er ikke godkjent å kjøre med andre skilter enn de du får på biltilsynet.. kjøre med små skilter er det samme som å kjøre uten... men; skiltfabrikken lager skilter til deg, som du kan hente ved biltilsynet på økern... hvis du ringer dit, kan de sikkert få sendt skiltet hjem til deg.... Skiltfabrikken tlf; 23173550 Lykke til;) Takker :) Skjønner at de ikke er "godtjente" på bilen, men det jeg mente var at det IKKE var forskjell på de godtjente du får med biltilsynet og de du kjøper. Ser foresten at mange har fått laga seg klistermerker av et skilt (ev. kun nr) som de har foran.. Hvordan reagerer poli10 på slikt ? Men tusen takk for svaret. :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 de skiltene er helt prikk like de man får på biltilsynet stemmer? så politiet veit ikke om man har fått dem på biltilsynet eller direkte fra fabrikken uten å skjekke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by Mats`ern de skiltene er helt prikk like de man får på biltilsynet stemmer? så politiet veit ikke om man har fått dem på biltilsynet eller direkte fra fabrikken uten å skjekke det? hvis du er så heldig å få små skilter så skriver biltilsynet inn dette i vognkortet... forresten så er det vanskelig å få godkjent å ha små skilt foran, men bak går det greit så lenge det er beviselig at de vanlige skiltene ikke passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Er det lovlig å ha skilt KUN bak? Hører så masse om dette. Er det noen som har ett sikkert svar? Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by bmwpower.no Er det lovlig å ha skilt KUN bak? Hører så masse om dette. Er det noen som har ett sikkert svar? NEI... det er ikke tillatt og kjøre uten skilt foran. Hva tror du hadde skjedd med bomringen og alle fotoboksene da ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by Loppa NEI... det er ikke tillatt og kjøre uten skilt foran. Hva tror du hadde skjedd med bomringen og alle fotoboksene da ? :D Du hadde slippet å få en stygg lapp i posten senere :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by Code-Man Takker :) Skjønner at de ikke er "godtjente" på bilen, men det jeg mente var at det IKKE var forskjell på de godtjente du får med biltilsynet og de du kjøper. Ser foresten at mange har fått laga seg klistermerker av et skilt (ev. kun nr) som de har foran.. Hvordan reagerer poli10 på slikt ? Men tusen takk for svaret. :) Å kjøre med de skiltene er i følge loven det samme som å kjøre uten... En jeg kjenner kjører rundt med de små skiltene... purken stopper han ganske ofte, kanskje 5-6 ganger, men i de to-tre ukene han har hatt det har han ikke fått en eneste bot!! de fleste sier at det ikke er lov, vær vennlig å kjør hjem å bytt, men hvis det er kjerring-purk, da skriker a ut!! men hvem bryr seg, så lenge man ikke får bot...:D :D det blir vel noe av den samma reaksjonen med klistremerke... en jeg veit om, som kjører s2000 med mini-klistremerke foran, deler samme erfaringa som han over... men på s2000 skjønner til og med purken at det blir for dumt med et halvmeter langt skilt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 jeg vil ha små skilter til golfen min. men, det blir vel bare med et lite forran... kan vel lage skiltplass bake snart. sånn at jeg ser at jeg kun har plass til et lite.. samme kan vel gjøres forran også.. hvem kan jeg henvende meg til for å få et lite skilt? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Vel... uten skilt kan man jo få bot.... hadde lite skilt på min gamle A4 og fikk mangellapp av snuten,måtte til bilhaterene å vise bilen... Nytter ikke å si at du skal ha skilt til parkeringsplass fordi de har ikke lov til å lage ett 3.de skilt med samme nr,si du skal ha det til sykkelstativet !!! da får du ett med en sort bindestrek mellom tall og bokstav (det er lov....) og der må jo seffern oblaten sitte. Originally posted by Stcc Å kjøre med de skiltene er i følge loven det samme som å kjøre uten... En jeg kjenner kjører rundt med de små skiltene... purken stopper han ganske ofte, kanskje 5-6 ganger, men i de to-tre ukene han har hatt det har han ikke fått en eneste bot!! de fleste sier at det ikke er lov, vær vennlig å kjør hjem å bytt, men hvis det er kjerring-purk, da skriker a ut!! men hvem bryr seg, så lenge man ikke får bot...:D :D det blir vel noe av den samma reaksjonen med klistremerke... en jeg veit om, som kjører s2000 med mini-klistremerke foran, deler samme erfaringa som han over... men på s2000 skjønner til og med purken at det blir for dumt med et halvmeter langt skilt... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by Stcc Å kjøre med de skiltene er i følge loven det samme som å kjøre uten... En jeg kjenner kjører rundt med de små skiltene... purken stopper han ganske ofte, kanskje 5-6 ganger, men i de to-tre ukene han har hatt det har han ikke fått en eneste bot!! de fleste sier at det ikke er lov, vær vennlig å kjør hjem å bytt, men hvis det er kjerring-purk, da skriker a ut!! men hvem bryr seg, så lenge man ikke får bot...:D :D det blir vel noe av den samma reaksjonen med klistremerke... en jeg veit om, som kjører s2000 med mini-klistremerke foran, deler samme erfaringa som han over... men på s2000 skjønner til og med purken at det blir for dumt med et halvmeter langt skilt... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Zatzy selger små skilter, enten som metall eller som sticker, med valgri tekst, evt. vanlig skiltnummer på skiltene... link: http://www.zatzy.com/shoppen/regplat.html koster 180-200kr.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by bidz Zatzy selger små skilter, enten som metall eller som sticker, med valgri tekst, evt. vanlig skiltnummer på skiltene... link: http://www.zatzy.com/shoppen/regplat.html koster 180-200kr.. Har de den norske fonten da? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 aner ikke.. men siden den nye fonten er av EU type, så burde de jo det.. men siden det står klart og tydelig at skiltene IKKE er godkjente for bruk, så er jo ikke det sikkert igjen.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet August 24, 2002 Rapporter Share Skrevet August 24, 2002 var på tilsynet å henta skilta på forden forjedagen å spurte da om å få små skilt men hu sa jeg måtte ha papirer fra importøren på det?? hva om du importerer selv da? kan man skrive anbefaling selv da? :D :D :D :D :D :D :D jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg