Yngvejos Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Går fint om man holder seg til EN. Jeg bytter mellom New car, vanilje og victory lane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra-power Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 victory lane å usa er gromt sammen:) wonder baum er HOT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 jo Flere jo bedre det er deilig og åpne 4-5 styker i blen og la den stå over natta da seter lukten seg gåt inn i bilen:D men de beste er jo persica,vanilje og sitron;D har vel ca 50-60 stykker i bilen;) Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 doftgran - NOTren og ryddig bil - HOT Woooord! :D Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Men tingen er jo bare det at uansett hvor ryddig du holder bilen, vil den til slutt begynne og lukte gammal bil; da har du valget; kjøp deg en nyere bil, eller peis på med noe godlukt :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Med den teorien skulle det lukte død og fordervelse i det snart 100 år gamle huset jeg sitter i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Jeg har like mye snekkerkunnskaper som en pepsi max-flaske, så det kan jeg ikke utale meg om uten og gjette. Men er det bare jeg som har missforstått når jeg sier at eldre biler har en tendens til og begynne og lukte litt "gammelt" hvis du er noen lunde normalt brukt? :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 vil tippe det er pga det blir fukt å drit under og rundtom isolasjonen ogsånn i bilen... skjer det samme i et hus har du vel et problem, å det blir gjort noe med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Not! Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 victory lane og norge baum er hot, men max 1 baum i bilen :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Det er helt greit hvis man har en gammel bil og bruker de til å friske opp lukta, men det er ike tøft å ha 232459 stk i speilet! Husker jeg hadde det på min første jordebil liksom, men det bli litt for jalla i bruksbilen! Ellers må jeg innrømme det henger en Xcess ved gasspedalene ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Not! Kan ikke fordra ting som henger i speilet. Kan ikke fordra løse ting i bilen i det heletatt når jeg tenker meg om :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 wonderbaum liker jeg godt. har selv for øyeblikket 7stk hengende i speilet. kombinasjonen av den amerikanske og victorylane, er dritgod:D Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Skogfrisk lukter faktisk digg :) ikke ha WB i speilet ha dem heller rundt blink lys spaken på rattet :) innerst inne så er alle en WB vi henger jo på BF hehe Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Husker jeg og en kammerat kjørte etter ei merche, på sykkel, og da kjente vi det lukta GODT! Hehe :D Werry-berry og jordbær er de som lukter garantert best! Var en samling i bilen før, men nå etter oppussing skal den være fri! :) i allefall aldri mer enn 1 og den skal ikke synes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg