ChristR Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Wunderbaum Den første wunderbaumen het vel "skogsfrisk" eller no sånn, er vel kanskje derfor den er forma som et tre? Eller kanskje det er fordi BAUM betyr Tre/gran? Dere er virkelig noen filosofer:P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJensen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Wunderbaun er HOT som F må jo ha hele skauen i ruta heeh Siter Turbo Jensen http://WWW.MIDNIGHTCLUB.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Clean og ryddig bil, OG wunderbaum! :D Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 men slik en pingu med sitronduft er hot:) min er tom, noen som vet hvor man får tak i det:(? Bang & Folkestad i sørlandsparken ;) Topic: Den gode tuttifrutti lukten i usa baumen er nydelig. Best" Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 wohoo, takker morgis! kjøpte meg ny pingu i dag. pingu racers FTW:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Må jo ha den Turtle Wax skilpadden... den er hooot :) Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hot Hot Hot!!! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Wonderbaum er jeg liten fan av i grunn! liker ikke å bli fremstilt som en tater råner som har en velutstyrt skog i speilet MEN! jeg synes absolutt det lukter bedre enn svette sokker og røyk lukt kjøper jeg wonderbaum så kjøper jeg 2-3 stk som jeg legger diverse steder i bilen som på gulvet under seter eller rundt rattkula ellerno der dem ikke nødvendigvis SYNES.. en lukter:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Må jo ha den Turtle Wax skilpadden... den er hooot :) eh, den er søt ja. men varer jo nøykatig 10 timer før den lukter nADA NIX! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 får man kjøpt denne padda henne:)? sånn som er rosa og gule det eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hot som fan:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Fugu-fiskene på BilExtra :D Ser jævlig rå ut, og den gule lukter SNADDER Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg