stigare Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 turbotom skrev: Da spør jeg, hvorfor vurdere 1,9 tdi i det hele tatt? Gratulerer du har vunnet prisen for dagens dummeste spørsmål på bilforumet :P DieselPower00 skrev: 1,8 T går ca. like godt som 1,9 TDI PD 105hk chip. Bedre aks/toppfart, men mye dårligere bånndrag. Exactly! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 NoLimit skrev: Gratulerer du har vunnet prisen for dagens dummeste spørsmål på bilforumet :P Exactly! :) Hehe! jaja! Siden du er sjef så sier vi det da!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 [ Opprinnelig skrevet av DieselPower00 1,8 T går ca. like godt som 1,9 TDI PD 105hk chip. Bedre aks/toppfart, men mye dårligere bånndrag. Jeg er ikke heeeelt enig, men hvorfor krangle! Kan ikke alle bare være venner?! :boxers hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 turbotom skrev: Hehe! jaja! Siden du er sjef så sier vi det da!! ;) Er langtifra sjef :) Men har hatt både 1.8T i en Audi TT med 180hk originalt Har nå en 1.9Tdi med 180hk. Jeg er ikke i tvil hva jeg hadde valgt av diesel og bensin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygelslayer Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Hei, har en -98 1,8TsQ med org 180 hk (S-line). har chippet den med SKN til 224hk. God bil!! Mitt tips er å gå for Quattro!! Gull verdt på vinteren!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 NoLimit skrev: Er langtifra sjef :)Men har hatt både 1.8T i en Audi TT med 180hk originalt Har nå en 1.9Tdi med 180hk. Jeg er ikke i tvil hva jeg hadde valgt av diesel og bensin ;) Hvis man er glad i motor og hestekrefter så blir man fort bitt av "trimme-basillen", og da er bensinturbo et must. Med ganske enkle inngrep og et forholdsvis fornuftig budsjett så kan man dra ut mye hester av en 1,8t. Men hvis man er glad i dreiemoment og diesel lyd, og ikke er noe glad i å skru eller tune, så er jo selvsagt en 180 hk tdi kjempefin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.