stigare Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 turbotom skrev: Da spør jeg, hvorfor vurdere 1,9 tdi i det hele tatt? Gratulerer du har vunnet prisen for dagens dummeste spørsmål på bilforumet :P DieselPower00 skrev: 1,8 T går ca. like godt som 1,9 TDI PD 105hk chip. Bedre aks/toppfart, men mye dårligere bånndrag. Exactly! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 NoLimit skrev: Gratulerer du har vunnet prisen for dagens dummeste spørsmål på bilforumet :P Exactly! :) Hehe! jaja! Siden du er sjef så sier vi det da!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 [ Opprinnelig skrevet av DieselPower00 1,8 T går ca. like godt som 1,9 TDI PD 105hk chip. Bedre aks/toppfart, men mye dårligere bånndrag. Jeg er ikke heeeelt enig, men hvorfor krangle! Kan ikke alle bare være venner?! :boxers hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 turbotom skrev: Hehe! jaja! Siden du er sjef så sier vi det da!! ;) Er langtifra sjef :) Men har hatt både 1.8T i en Audi TT med 180hk originalt Har nå en 1.9Tdi med 180hk. Jeg er ikke i tvil hva jeg hadde valgt av diesel og bensin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygelslayer Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Hei, har en -98 1,8TsQ med org 180 hk (S-line). har chippet den med SKN til 224hk. God bil!! Mitt tips er å gå for Quattro!! Gull verdt på vinteren!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 NoLimit skrev: Er langtifra sjef :)Men har hatt både 1.8T i en Audi TT med 180hk originalt Har nå en 1.9Tdi med 180hk. Jeg er ikke i tvil hva jeg hadde valgt av diesel og bensin ;) Hvis man er glad i motor og hestekrefter så blir man fort bitt av "trimme-basillen", og da er bensinturbo et must. Med ganske enkle inngrep og et forholdsvis fornuftig budsjett så kan man dra ut mye hester av en 1,8t. Men hvis man er glad i dreiemoment og diesel lyd, og ikke er noe glad i å skru eller tune, så er jo selvsagt en 180 hk tdi kjempefin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg