Gå til innhold

hvor/hvem har norges beste hembrent??

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Det er en rundt bergen som lager sprit på Blomkål ;) Gav en alkis vonde drømmer og en vinkjenner spydde ned kåken når de smakte på den :D

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvordan folk får til å lage så dårlig sprit som jeg får intrykk av her :P

jeg og noen kompiser lagde et apparatur som fungerte utmerket, uten å ha noe erfaring med slikt. spriten ble god, kunne regulere alt fra 80-92% ved å regulere varmen. ble ikke fylle sjuk av den, og den var bedre enn billig-spriten på polet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køl-destilerte brennvinet nedi her er vel beste her i området værtfall, bremsa nesten 95%:hellothere:

hmm, den tror jeg at jeg faktisk har smakt... Fikk no solberg himert (tror det var fra solberg) for en stund siden, vake så altfor mye du trengte, brant så jævlig i halsen at det var grellt.. men god var den..

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vl være her oppi i trøndelag! er jo kjent verden over for hjemmebrent.hehe:titties:

Skål

Ikke uten grunn..

Satt med noen verdalinger på gatebil i sommer.. Hvor mange liter de hadde med, vet jeg ikke... De var fulle 24 timer i døgnet, og folk kom inn i teltet deres edru, kom ut møkk dritings, og turte aldri å røre seg inn dit igjen.. Siterer en bergenser som fikk for mye trønder mjød: Forrbanna trøndere, steike me fette gærn!

hehe.. Men vi koste oss ved de... Ble fulle jah:) Men fyyy... Dårlig ble vi, ivertfall av den spriten vi fikk..

Men, uansett vanskelig å få tak i god HB for tiden.. Får vel starte å brenne selv igjen:cool:

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker i gode gamle dager jeg når jeg solgte sprit. Var på kaia og hentet dunker med drue klaser stemplet i kanna. På det værste/beste solgte jeg 90 liter på en fredags kveld. Spriten holdt 96% Luktet himmelsk og smakte ennå bedere. Så begynte dette metanol driten å bli kjent og jeg sluttet plent både å kjøpe og selge. Har vært borti litt hjemmebrent i ettertid da jeg har mistet alle kontakter jeg hadde fra spans drue. Og den hjemmebrenten jeg har kjent på lukter jær når du åpner korken og smaker den smaken du har i kjeften etter russetia med 4 uker konstant drekking spying og fitte sleiking. Nei frem til noen kommer og byr meg på den gode gamle spriten som faktisk luktet og smakte godt, og du kunne våkne dagen etter uten og huske en dritt av det du gjorde dagen før, men fremdeles ikke har ett snev av vondt i hverken kropp eller hode fortsetter jeg å handle på systemborlaget.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider