Aceofspades Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Jeg fikk klunkelyder på koni dempere!! :) Men det var bare en bolt som hadde løsnet ørlite i bakstillinga,trakk til den og alt ble bare fryd og gammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 senker bilstein fjærene mye? Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Tror ikke bilstein lager fjærer engang.. :) men mulig mulig.. R-sport fjærer senker 35mm og resterende fabrikat senker 40mm Så har du coiloverfjærer som kan bestilles på mål og spesiallagde fra f.eks Åkrane.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 ups meinte demperne, club sport Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Er jo fjærene som bestemmer høyden på bilen. Men snakket med en på et firma som importerer bilstein. Bilstein sprint er vel demperene som er beregnet på senkefjærer, men de fins ikke til 240 og ellers så var 35-40mm senk maks. anbefalte senk på bilsteindempere med vanlig org. høyde. men mulig clubsport er beregnet på senk også,at de er kortere altså!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 det jeg tenkte på. For jeg har ingenting å gå på med høyden, og tenkte at den ble stivere med bilstein dempere.. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg