2Fat 2Fly Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 har sett at endel folk her inne spiller wow. så skriv inn kallenavn,server,lvl,type osv her:) Nick: PrettyTank Level: 16 Atm Type: Warrior Spec: Ordnet som tank Server: Al akir Guild: skal bytte snart så osv osv Strippa :titties: Med Gear :w00t Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 nå vil jeg være den første som rakker ned på WoW... må bare si at WOW ER SÅ JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA taper spill!!!! FY FAEN SÅ TRAGISK DET ER Å SITTE Å SPILLE DET SPILLE DER DAG INN DAG UT!!!!! OMGOM GOMGOMGOMG ah.. det var deilig Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Helt enig.. OMG, største g33k spillet ever.. Bare svette fettnisser som spiller det.. Vær så snill å stopp, blir helt ødelagt av å tenke på at det er folk som spiller det 24/7... Læreren min hadde en kompis som han ikke hadde møtt på lenge.. En gang var han i nærheten av der han bodde, Så han ringte å spurte om han kunne komme innom å ta en kaffekopp.. Men svaret var nei! Han skulle akuratt til å "raide" (eller hva de kaller det..) Så det ble ikke noe besøk.. Snakker om seriøst ødelagte mensker..:angry: :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 nå vil jeg være den første som rakker ned på WoW... må bare si at WOW ER SÅ JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA taper spill!!!! FY FAEN SÅ TRAGISK DET ER Å SITTE Å SPILLE DET SPILLE DER DAG INN DAG UT!!!!! OMGOM GOMGOMGOMG ah.. det var deilig Ca. like tragisk som å lage den posten der.. Main char.. Nick: Thuul lvl 52 Class: Dwarf Hunter Server: Ravenholdt.. Beastmaster Spec.. Guild: Dark Saints. Er litt for dårlig til å gå i gruppe med andre, så frem til nå har alt av instances og quest blitt gjort alene, samtidig som jeg faktisk har tatt alle, og da mener jeg absolutt alle quest i alle området jeg har vært i frem til min lvl.. Tenk hvis jeg hadde brukt denne tiden til å mekke på Golfen:yodude: :uhhmmwhat?: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Søkefunksjonen er fin :) Er allerede en slik tråd her http://www.bilforumet.no/stripa/167292-er-det-noen-world-of-warcraft-spillere-her.html Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 huff...stakkars nerder Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Spiller ikke WOW, men er en konge på ludo, noen andre som spiller det her? Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 å jeg som trodde du hadde et liv Thor:P Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Spiller ikke WoW, har bare testa det litt. Synes det ser fett ut og hadde jeg hatt mer fritid ville jeg testa det mer :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Spiller ikke WOW, men er en konge på ludo, noen andre som spiller det her? hoho :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Jeg spiller ikke wow. Sitter derimot å venter på Starcraft 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 WOW er så tragisk at jeg klarer ikke sette ord på det engang! Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 WoW er faktisk en cause of death borti asia da :D Dem spiller til dem stuper og dauer. Er det ikke Korea eller no land borti der hvor dem har innprogrammert (lovpålagt sådan) et gametimer, dvs at når du har spilt 4 timer så blir du logga av og kan ikke logge på igjen før det har gått 3 eller 5 timer eller hva det var... haha :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 serr?:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Ja seriøst, husker det var noe vanvittig mye panikkskriving på Blizzards forum når en hadde klart å få tak i patch notes fra det landet, og trodde den sperra gjaldt alle land. Blizzard forklarte da at de var lovpålagt å legge til denne sperra. (alle mmo spill måtte visst ha det der) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg