juba Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 ja de sier så, men det skulle sugd hvis den ikke passa til noen av motorene mine Da lager du en adapter, en plate med noen hull i gjør jobben. Eller får en kar som går mekken til å lage et stativ:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 er ikke så dum du :) jeg burde gå på teman å kjøpe meg en flaske med kreativitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 En liten skvett med olje eller fett i hylsa gjør underverker. Blir mye lettere å snurre. Det tyngste jeg har hatt i biltema bukken min er en chevy v8. Nærmere bestemt en 6,5 turbodiesel. Den er svintung så jeg hadde en planke under som støtte da bunndelen var ferdig montert. Just in case. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg