Tomsalaen Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ja det er den gamle til Hans :). Tenkte jeg skulle starte en ny tråd om denne. Som jeg skrev på tråden til Hans tok bilen fyr i bagasjerommet på lørdag. Har tatt noen bilder som jeg legger med nå. Har bare kjikka raskt over og har ikkje helt klart å finne ut hva som gjorde at det begynte å brenne. Men flammene sto rett i påfyllings røret til bensin tanken så jeg frykta jo det værste. http://i182.photobucket.com/albums/x231/tomsalaen/B4.jpg http://i182.photobucket.com/albums/x231/tomsalaen/B3.jpg http://i182.photobucket.com/albums/x231/tomsalaen/B2.jpg http://i182.photobucket.com/albums/x231/tomsalaen/B1.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Oj da :) er dem ommfattende? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsalaen Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Tror jeg var veldig heldig kunne fort gått mye værre. Er vel helst lakk skaden som er verst. Har en kompis som er lakkerer han skal se på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Hva i alle dager?? Må ha vært no kortslutning i baklysa..? Puuh, bra du fikk slokket det rimelig fort! Funker bilen bra ellers? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Tror jeg har en skvett lakk igjen på jobben, vil du ha lakk koden? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Det er en renault farge. Husker ikke koden nå. Men hans har den nok iallefall :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsalaen Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Ja bilen funker greit ellers. Startmotoren har tatt helt kveld nå men ny er på vei. Ja vil gjerne ha lakk koden viss du får tak på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 oi dæven kjipt! :( Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Det var Flaks det ikke gikk værre ja! Fattern hadde en Merchedes en gang som Bruttern skulle sjekke farta på. Når han lå i 180 tok det fyr i bakfangeren på den. men da kom dt en del Flammer ut av potta på den å da! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsalaen Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Jeg var midt i "sentrum" i varhaug. Så alle kjørten jo rett forbi men ingen skulle stoppe. Så jeg sprang skrikende inn til første hus "FÅ EN BØTTE Å DET FORT SOM F" di skvatt opp av sofaen trudde sikker dei blei rana eller noe. Men snakka litt med dei etter på så gi forsto meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Funet ut hva som var greia?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg var midt i "sentrum" i varhaug. Så alle kjørten jo rett forbi men ingen skulle stoppe. Så jeg sprang skrikende inn til første hus "FÅ EN BØTTE Å DET FORT SOM F" di skvatt opp av sofaen trudde sikker dei blei rana eller noe. Men snakka litt med dei etter på så gi forsto meg. Hehe, tipper de skvatt til da ja... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 godt det gikk så godt det gjor da..! *satser på bilen blir å se/høre på kvadrat/mekjarvik treffene på søndaggene fremover..?;) btw, skal du ha baklyktene sånn som det der? med den stripen på blinkern og ruta på ryggelyse? sorry greide ikke dy meg hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsalaen Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Funnet ut hva det var ja. Bensin lokket som sto på var eit slikt di selger på bensin stsjon. Så det lakk ned i støtfangeren og fulgt støtfangeren rundt til eksosen og ned på den. Var ute og gassa en dag og så bensinen lakk ut på sia og fulgte så dette helt bort til potta. Den kommer nok til mekjarvik en gang det passer ja. Lyktene skal nok ikkje leve for lenge slik. Liker det ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Heheh, ja har sett at det har pissa litt ut av lokket noen ganger, men ikke tenkt no mer over det.. Nesten aldri hatt full tank på den allikevel ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg