Tomsalaen Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Ikkje så ofte jeg heller har full tank men hadde det den dagen. Tipper det er en stikk flamme fra eksosen som har antent bensinen. HAr fått originalt bensin lokk nå så det blei bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsalaen Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Nå har vi skrudd en del på volvoen og funnet diverse. Begge motorfesta var røket og så ut som di hadde hvert det ei god stund. Og på headersen der dei 4 røra blir samla til et stort hang det nesten ikkje i sammen lenger så di er historie. Hvor kan jeg få tak i headers som passer til v8 i volvo? Og hvor kan jeg få tak på motorfester? Noen som tåler en del. Håper noen har noen gode tips. KAn det med motorfesta gjør det at mellom akselen tar i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hvis motorfestene er knekt så får jo motoren feil vinkel, noe som vil vri akselen, ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 satan da hadde du flaks at ikke det brant rett ned i tanken, når det hadde lekket fra den og ned huff, skumle greier, en gang smalt en bensinslange kobling av i motor rommet på turbo vogna, heldigvis hadde jeg bare kjørt noen 100 meter da den stoppa, var bensin overalt, hadde turboen vært rød som den vanligvis er, hadde det nok blitt et lite POFF... og btw trenger headers jeg oxo, så nå skal jeg følge med på hvilke du kjøper, og hvordan passformen er på de. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 har noen headers til salgs jeg. block huggers tror jeg dem heter. er ikke vanlig støp. er veldige lette, litt usikker på hva de er laget av.. pris: 800 kr. kan ta bilder til helga. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsalaen Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hadde hvert bra med noe mbilder av headersene. Noe forslag til hvor jeg kan få motorfester i en fart. Har tatt ut motoren nå og skal overhale å male litt. Og bilen steiler nesten rundt uten motor sikker i hvertfall en hall m eter fra hjulbue til dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsalaen Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Siden det tok fyr har jeg kjørt rundt med brannslukknings apparat inni bilen hele tiden. Men har jo fiksa problemet men man vet aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Siden det tok fyr har jeg kjørt rundt med brannslukknings apparat inni bilen hele tiden. Men har jo fiksa problemet men man vet aldri tror uansett det er fornuftig når man har en bil som er verdt mer en hva man kan få tilbake på forsikringa;) Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Har du bilder av motorfestene?? Hvordan var dem knekt?? Savner den bilen ass.... Myeeee... Mitt tips som jeg og ble tipsa om; IKKE selg den bilen til NOEN!! Finner ikke makan ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsalaen Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 har ingen bilder nå men kan ordne noen til helgen. Så ut som gummien var blitt kappt med en skarp kniv eller noe helt blank og di har hvert slik en stund ser det ut som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg