MissLilleUlv Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 ... Og denne søndagen var det FMCN's tur til å arrangere treff på Eikås. Med et kjappt blikk mot himmelen kunne jeg konstatere at Ford-gjengen hadde hatt flaks, og tydeligvis sluppet den dystre dommen fra værdamene på TV2... Det var opplett, og nesten varmt i forhold til lørdagen! Blant de kjørende var Roger i Sierra og Trond V. i Fiesta. Rogeren gikk som vanlig for show og herjing, noe som gleder både kameralinse og fotograf... ... men Trond var ikke hakket værre han heller, der han pisket Fiestaen rundt banen til noe som kunne virke som lovende rundetider! Som alle andre biltreff med respekt for seg selv begynte det etterhvert å dette deler av bilene, og respektive eiere måtte bite i gresset og komme seg i depo for å skru. Ingen skal si at DETTE er en gjeng som gir opp uten kamp! Granadaen til Lynvingen fikk et lite anfall av bensinkasting... ... noe som endte med et fenomen som ikke er ukjent de fleste som driver med banekjøring... Alt i alt var det for min del ett sosialt treff, og de som faktisk kjørte skal ha skryt for at de satsa såpass mye som de gjorde :) Resten av bildene finner du i fotoalbummet eller i bildetråden. Du kan også lese den fullstendige rapporten på mediaforumet eller hovedsiden til curbz.org Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Film av Svinball Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 jeg likte det aller første bildet! er det som er riktig bevis på at det har vært et FORD treff der! ah ha ha ! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 jeg likte det aller første bildet! er det som er riktig bevis på at det har vært et FORD treff der! ah ha ha ! Kansje ikke helt tilfeldig... :cool: Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hei du ditt ballesvin! Jeg får bare en gedigen pauseknapp på videosiden. Kan det være riktig? :wonder: Er det ingen nedlastningsmuligheter? PS! Når jeg peker på en film kommer denne infoboksen opp. Men hvit tekst på lysegrå bakgrunn funker dårlig for meg. Prøvde å skru opp både kontrast og lysstyrke. :confused: MissLilleUlv: Fine bilder med god fartsfølelse. :thumb Og Granadaen er jo bare gjennomført rå. Skikkelig stuk! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Ballesvin faktisk... :hellothere: Jeg har hørt om noen som har problemer... Vet ikke om det er noe med codec'er eller IE... ? Det kommer opp nedlastningsmuligheter, (jeg må bare lære det først) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=bTm4jhMGQ9I"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=bTm4jhMGQ9I" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Virker denne? Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Funker den du :) *se på film* Jeg bruker forresten Firefox v2.xx Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 NÅ har jeg sett ferdig filmen. Var så fint vær at jeg følte for å gå ut før i dag. Mye frisk kjøring, men jeg vet ikke om banemestern satte pris på all torva som fløy veggimellom :D Også funka det best med punk fremfor den sure synthpopen i starten. Skal det være musikk på bilfilm må det være rock! :partyon: Eller klassisk. :blah: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg