vw2_prosjekt Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Her noen bilder av mitt lille prosjekt som forhåpentligvis er ferdig til våren. Har bytta grill til slik med kromlist, gamle originale audi 80, 77-modell håndtak og cleanere baklykter. Skal ha gti-leppe foran og klare blinklys foran og på sidene. Skal også skaffe et annet interiør etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Audi håndtak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sommerfelger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Grill med chromlist. Må skaffe merket snart.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 old skool! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Nydelig :) vi trenger mer krom her Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Ser du har funnet fram AUTOSOL tuben ! :D Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt Sommerfelger Hvilken dim er dette og hva slags felger? De kommet til å gjøre seg når de er skikkelig polert, litt porsche stil. Ha sett noen BBS som ligner litt, men bare i 13". Lurer på om ikke Fuchs og ATS har noen som ligner Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Polo Classic Hvilken dim er dette og hva slags felger? De kommet til å gjøre seg når de er skikkelig polert, litt porsche stil. Ha sett noen BBS som ligner litt, men bare i 13". Lurer på om ikke Fuchs og ATS har noen som ligner Ser kanskje ut som ats i 15" detta... Noen som vil poloere mine 15" pirelli p felger??:D:D:D:D::D:D:D:D: Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by TurboPolo Ser kanskje ut som ats i 15" detta... Noen som vil poloere mine 15" pirelli p felger??:D:D:D:D::D:D:D:D: Noen som har sett i nyeste Performance VW? Porsche 928 felger i 8-16 modifisert slik at de så ut som 16" Pirelli P. Herlige saker Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Polo Classic Hvilken dim er dette og hva slags felger? De kommet til å gjøre seg når de er skikkelig polert, litt porsche stil. Ha sett noen BBS som ligner litt, men bare i 13". Lurer på om ikke Fuchs og ATS har noen som ligner Det er 6*14. Hadde gjort seg bedre som 16-tommere trur jeg. Vet ikke hvilket merke de er. Skal sjekke det opp når jeg kjem heim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by kimoajajaj Ser du har funnet fram AUTOSOL tuben ! :D Autosol er obligatorisk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Polo Classic Noen som har sett i nyeste Performance VW? Porsche 928 felger i 8-16 modifisert slik at de så ut som 16" Pirelli P. Herlige saker Yes.. We like!!!! hohoho :D:D:D::D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Helt fantastisk. Hadde Golf II med akkurat samme farge før. Den fargen er konge på old school prosjekt! Desverre ble min et offer for kromfjerning, men den ble heldigvis skrota (var rustet ihel) før jeg fikk gjennomført 90 -look prosjektet mitt.:) Ikke bli sint på meg siden jeg hadde planer om 90 - look. Året var tross alt 1997. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Fargen er konge den. Blir høyst mulig hellakkering utvendig i originalfargen til våren. Det er en del småbulker og steinsprut rundt omkring. Bilen har egentlig veldig lite rust, særlig med tanke på at det er en 84- modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg