Danna Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 mmmmm,me like... :D har selv 84 modell, men den er litt krokan nå..men det blir vel annerledes i vinter og utover våren/sommeren. :D jævlig porr felger :D :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt Bilen har egentlig veldig lite rust, særlig med tanke på at det er en 84- modell. Det var 84-mod. jeg også hadde!! :D Gleder meg til å følge ditt prosjekt. Du er for tiden min helt!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 We like! :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Hehe. Hyggelig at noen liker bilen. Kan nevne at jeg i går var på hoggern og glodde på interiør. Fant et meget sexy brunt skinninteriør fra en litt eldre bmw, men det var flengete så jeg droppa det. Kikka også litt på et originalt interiør fra en gammel og god oransj golf 1 med små fangere. Førersetet mangla så det blei ikke noe det heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Chromhåndtak fra en Ford Taunus. Mangler dekselet på håndtaket. Skal nok få rota de fram et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hva er autosol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 pussestæsj som får blanke ting enda blankere!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hmmm, går det her tru... http://img21.photobucket.com/albums/v62/old_school/klare.jpg Glassklare blinklys med parklys, In Pro. Kjøpt hos autospar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 fine blinklys.. passer bra.. men jeg syns du bør ha klare lykter også da.. men vet en del har klaga på at de blinklysa der fort blir fuktige inni.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Noen nye bilder. GTI-seter og JOM-ratt. Får ikke logget ut brodern. Merkelig.:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 pent :) likte GTi intreriøret, spesielt stolene :D rudete grått og hvit ble kul farge på blinklysene, på bildet i det minste :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 er vel bare stolene som er gti intriør da ;) hehe begynner å ligne old school nå ja! btw: hvem eier den pene hvite bak der da....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 psss, den hvite bak der var jo grusom :ass hehe :D neida :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Bør vel 60-80 mm lengre ned og noen fine 13" blanke og breie før det blir oldschool? Men det så greit ut da, kult med rutete seter :D Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg