ManiaCoupe Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Er det noen som har en howto på hvordan jeg gjør dette. Her en Riviera som eksempel: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Hvis du vil ha den i vectorformat kan du bruke illustrator, du kan også oppnå samme resultat i photoshop med pentool, men det blir da i pixelgrafikk. Jeg har bare erfaring med sistnevnte, så om du må ha det i vector (lossless) kan jeg ikke hjelpe deg :) Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Jeg har illustrator og vet hva vektorer er...spørsmålet mitt er om det finnes en howto på dette til feks PS som jeg senere kan vektorisere? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hvis du vil ha den i vectorformat kan du bruke illustrator, du kan også oppnå samme resultat i photoshop med pentool, men det blir da i pixelgrafikk. Jeg har bare erfaring med sistnevnte, så om du må ha det i vector (lossless) kan jeg ikke hjelpe deg :) Det blir vector i photoshop og da! Sålenge du bruker pentool http://www.pixel2life.com har sikkert en og en annen tutorial på dette.. bare å søke i vei ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har du illustrator CS2 kan du bruke Live trace funksjonen, denne gjør alt automatisk, still den på "Black And White" Lek med threshold osv osv.. Velg preview PÅ mens du holder på.. Når du er fornøyd trykker du ok, og evt. velger "Live Paint" etterpå for og få den vektorisert.. Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har du illustrator CS2 kan du bruke Live trace funksjonen, denne gjør alt automatisk, still den på "Black And White" Lek med threshold osv osv.. Velg preview PÅ mens du holder på..Når du er fornøyd trykker du ok, og evt. velger "Live Paint" etterpå for og få den vektorisert.. Takker, var sånn jeg fant ut også. Med litt hjelp fra PS for å fjerne litt så funket det snus. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg