Gå til innhold

Hvordan koble dette?

Ranger emnet

benbeni

Anbefalte innlegg

Ok. Så da har jeg altså bare igjen å strekke den blå kabelen, og kabelen til spilleren.. Men jeg har ikke sånn lang blå kabel. Er det mulig å bruke noen andre slags kabler? Hvis jeg bruker bare den ene ledningen på en høytallerkabel, er det mulig?

Mener at den kabelen bak spilleren er blå emd hvite striper? det er vel vanelig at den kabelen som skal på der ligger mellom signalkabelen, hvis ikke er det bare å trekke en kabel til.

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer.. Så det var en tynn kabel der serru.. men får se.. Takk for hjelpa så langt! =)

Nå er det bare å finne ut hvor jeg skal legge den da :S

EDIT: På spilleren.. Skal jeg bare koble til jord, og de 2 ledningene til batteri (strøm) og tenningslås (rød og gul) og antenna? Og signal til forsterkeren da (og den blå ledningen).

Og, kabel fra forsterker til batteri.. Er det en sånn grønn/gul kabel? Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: På spilleren.. Skal jeg bare koble til jord, og de 2 ledningene til batteri (strøm) og tenningslås (rød og gul) og antenna? Og signal til forsterkeren da (og den blå ledningen).

Og, kabel fra forsterker til batteri.. Er det en sånn grønn/gul kabel? Eller ?

kabel fra batteri til forsterker skal være en tykk strømkabel!

Bak på spilleren:

svart skal til jord.

rød skal til batteri

gul skal til 12v gjennom tenningen. Denne kan også legges dirrekte til batteri, da må du skru av spilleren manuelt.

Antenna er vel ikke mulig å koble feil!?

blå eller blå&hvit ledning skal til REM på forsterker ja.

også må du jo ha lyd fra spiller til forsterker. Her brukes en signalkabel: 14003-Cadence_RCA-4.jpg?PHPSESSID=b6b0f671bcf59367926c627f75ec910d

Lenke til kommentar
Del på andre sider