Gå til innhold

Rød Celica T16 86 modell, før og etter polering

Ranger emnet


Dennis87

Anbefalte innlegg

Hei

Så igjennom gamle bilde mapper på pcen min nå i sted, å fant noen bilder av min gamle røde Celica T16 som jeg var eier av for snart 1 år siden.

så må nesten legge ut før og etter polering bilder av den. Ble fornøyd med resulatet jeg fikk på den, dette var andre gang jeg polerte en bil.

 

Før polering:

celica02_fr2.jpg

celica02_fr.jpg

 

Som dere sikkert ser på bildene trenger bilen sårt litt stell:)

Så gikk i gang fikset opp bilen litt.

 

Prosessen:

-Først vasket jeg bilen med Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner, etter en grunding vask gikk jeg over med

AG Paint Renovator for hånd på hele bilen.

Tok så en runde med AG Super Resin Polish med en Best Tools roterende maskin på laveste hastighet og brukte den medfølgende paden, gikk etter det over en gang til med Super Resin Polish for hånd.

på Sorte lister og plast detaljer brukte jeg AG Bumper Care for å få de som ny:).

 

Hadde desverre ikke penger til voks den gang så det ble utelatt, fyfy meg:P hadde nok blitt en god del mer shine med voks:)

Fornøyd med Autoglym sine produkter men har begynt å falle for andre merker som Meguiars og pinnacle nå.

 

Resultat:

IMG_3805.jpg

IMG_3793.jpg

IMG_3801.jpg

IMG_3804.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å legge godviljen til og noen bra produkter det så blir det nok bra..

 

Fikk Langka kittet i dag, så skal får ordnet litt "blob eliminator" til deg, var ikke store flaskene, så blir ikke voldsomt mye, men ser ut som om det ikke trengs voldsomt med produkt etter instruksjons videoen å dømme..

 

Ligger en video her

 

http://www.langka.com/photos.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å legge godviljen til og noen bra produkter det så blir det nok bra..

 

Fikk Langka kittet i dag, så skal får ordnet litt "blob eliminator" til deg, var ikke store flaskene, så blir ikke voldsomt mye, men ser ut som om det ikke trengs voldsomt med produkt etter instruksjons videoen å dømme..

 

Ligger en video her

 

http://www.langka.com/photos.php

 

Takk:)

Jeg må nok kjøpe et slik kit selv siden det er nok snakk om 10-15 kanskje mer steinsprut skader på panseret mitt hehe...

men greit å se om det fungerer først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut det da dennis :) tenk om du hadde vist om pinnacle ls den gangen :) hehe. Det ser jo helt sinnsykt ut på rød bil. Lang tid brukte du på å polere den da?

 

Snakker om små flasker, åpna pakka fra ag i dag, å DG:101 flaska var liiiten as.

 

Genial guide, heldigvis har jeg ingen steinsprut, håper ikke jeg får eller :) men betrygandes å ha den i baklomma i tilfelle, så ut til å funke bra da.

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår