Gå til innhold

Forsterker

Ranger emnet

Bosnian

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en Vectra B. og holer på og sette opp anlegg i bilen.

men jeg har en problem som jeg ikke finner ut. jeg må sette en Kabel Fra Forsterkeren til bil bateriet. men det er ingen hull som jeg kan ta den kabelen gjennom sont at den skal komme til Bil bateriet. må jeg borre et hull fremme i bilen for og få kabelen gjennom eller hva skal jeg gjør. jeg er ikke flink med sont. er det noen som kan hjelpe meg. så hadde det vert greit.

jeg har holdt på og finne det ut nå i 10 dager men finner ikke noe løsning.

Plizz hjelp.

jeg er en gutt på 19 åt. så kan ikke mye om sont.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så veldig flink til å forklare men skal prøve.

Det jeg gjorde var å ta ut en plugg som sitter under plastdekselet ved panser "løftern" på batteriets side. Altså ved førersiden. dytter du ledningen ned der kommer den ut ved siden av pedalene. Da kan du legge den videre inne i dørlista. Og helt fram til bagasjerommet (hvis det er der du skal ha forsterkeren...) Bare pass på å tett godt igjen rundt kabelen der du stikker den igjennom. For der kommer det mye vann.

Jeg er ihvertfall fornøyd med den løsningen.

Hvis du ikke skjønte noe, skal jeg legge ut et bilde i morra tidlig.

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm kjønte litt med ikke alt.

jeg prøvde meg i dag. jeg tok kabelen gjennom en bremmse hulet. under styren. det gikk fint , trudde jeg. men når jeg trødde på bremsa så gikk det ikke. måtte ta den ut.

skjønner ikke at det kan vere så vanskelig.

har ikke akuratt lyst og borre hull i bilen. vet ikke hvor jeg skal gjør dte heller. kan ødlegge masse.

det hadde vert greit med noen bilder.

takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...