Gå til innhold

206 GTI kjøp?

Ranger emnet

bopedal

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Håper noen med erfaring på 206 gti kan gi en novise noen tips.

Kikker på denne 206en:

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10954266

2002mod, gått 112kkm. Stort sett grei, litt slitte setetrekk og et slitt stabstag.

De skal ha 129k kr for den ferdig reg. Er dette en bra pris? Er det spes ting jeg bør sjekke når jeg skal se på den?

Jeg ser lakkskader er nevt i andre tråder. Noen spesielt utsatte steder?

På forhånd takk!

b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo grei ut den....

Men 206 har vell hatt noen få understellsfeil, men er den tight og fin å kjøre, og ikke noen nevneverdige knirkelyder så er vell det ikke noe videre problemer....

Du kan få tak i billigere GTI, bare å søke på nett, men denne er jo med 3mnd bruktbilgaranti regner jeg med... er også en 206GT(spesial model nr merket)til salgs og.... Gi meg en PM hvis du er intresert...

- Peugeot 406 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar! Dro og kjøpte bilen i dag. Meget artig bil å kjøre, selv om den lever litt mye ved hard pådrag. Må gjete mye, men 18toms-felger må vel ta endel av skylda. Definitivt en annen bil enn familiebilen vår - a6 1,9 tdi multitronic :)

Fikk pruta noen høvdinger + at verkstedet fikser frontlys med kondens og bytter regreim (skal vel gjøres på 120k?) Så jeg er så langt godt fornøyd. 3 mnd garanti ja.

Gt til salgs sier du? Det er den versjonen som er litt sprekere, 160 hk ellerno? sikkert fin den, ligger den på nett? Er jo artig å kikke selv om jeg har handla...

Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gt er ikke noe sprekere, har samme motor som din, tu tenker nok på RC(180hk). Det er vell bare småting mener jeg, men det er endel heftigere front og bakfanger på de...

Her er litt info:

http://home.online.no/~taashei/bil/peugeot206GT.htm

Ellers er det 120k, eller 5år på remma di ja, så med andre ord var det på tide....(Sånn garantimessig ut ja...)

Men ta deg en tur på peugeot-sport-club.no Det er den offesielle Peugeotklubben i Norge, finnes også en veteranklubb, men den er vell forbeholdt eldre bilmodeller...

- Peugeot 406 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider