NickyDick Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 "Signaturer: Signaturen skal ikke inneholde: Reklame for bedrifter/egne firma. Linker til andre sider som omhandler salg. Større, eller mindre skrift en standard. Bilder/annen grafikk. Overskride 5 linjeskift. Andre farger enn sort." Bryter ikke moderatorene disse reglene også? Hvis de kan,kan ikke alle? :tannløs: :idea: Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 er ikke demokrati her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hmmm... MIndre skrift? Jeg sendte jo en PM til en moderator når jeg skulle lage min sig, og han sa det var helt greit med Mindre skrift ... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Fordi mindre skrift ikke irriterer eller forstyrrer mer enn standard størrelse. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Var dette virkelig det beste du fant ut å bruke tiden din på ? Grunnen til at vi har annen farge og større skrift er for at det tydelig skal vise hvilken rolle vi har. Og syns du at siden det står politi på bilene og klærne til politiet, så skal alle få lov til å ha politi skrevet på klærne og bilene sine på samme måte som politiet? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Var dette virkelig det beste du fant ut å bruke tiden din på ? Grunnen til at vi har annen farge og større skrift er for at det tydelig skal vise hvilken rolle vi har. Og syns du at siden det står politi på bilene og klærne til politiet, så skal alle få lov til å ha politi skrevet på klærne og bilene sine på samme måte som politiet? Tidenes beste sammenligning. No doubt about it... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Så da vil det si at min signatur er i mot reglene ? :shake Er vel bra at noen pugger reglene her ? :P :uhhmmwhat?: Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Liten skrift har vi vel latt gå....verre med sidestilt eller for stor skrift. Pluss alt annet folk putter i signaturen sin som ikke er lov. Forøvrig enig i at moderatorer og journalister skal gå foran med "et godt eksempel". Dette bør den enkelte ta ansvar for. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Liten skrift har vi vel latt gå....verre med sidestilt eller for stor skrift. Pluss alt annet folk putter i signaturen sin som ikke er lov.Forøvrig enig i at moderatorer og journalister skal gå foran med "et godt eksempel". Dette bør den enkelte ta ansvar for. lol, sett din egen signatur? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvis det er logoen til BF du sikter til så har alle som jobber frivillig for oss den der for å være synlige. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Er jo MANGE som bryter farge regelen: "ikke andre farger enn sort" !!! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Er jo MANGE som bryter farge regelen: "ikke andre farger enn sort" !!! Dr_S er en fargeversting. På TBF'en (trebokstavsforkortelsen) BMW presterer han å bruke tre - ja, jeg sier og skriver tre - farger :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Ikke bare Doktoren som er flink med farger her skal jeg si deg! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Ikke bare Doktoren som er flink med farger her skal jeg si deg! Men bare så det er sagt så unner jeg doktorn og alle andre brukere alle regnbuens farger jeg altså. Jeg er derimot kritisk til snikreklame og slikt for egne aller andres firmas eller bruktbiler... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Hvis det er logoen til BF du sikter til så har alle som jobber frivillig for oss den der for å være synlige. høres litt ut som polisen dette her... alle som jobber for politiet har lov å kjøre over fartsgrensen osv uten å få bot... alle utenom kan dø :drunk: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg