Dr_S Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Dr_S er en fargeversting. På TBF'en (trebokstavsforkortelsen) BMW presterer han å bruke tre - ja, jeg sier og skriver tre - farger :D Happy now? :titties: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Happy now? :titties: Jeg er, sett i lys av mitt ønske om autofilt verdensherredømme, meget tilfreds med at BFs administratorstand lytter til Reodors pipe. Nytt jungelord: "Når Reodor F taler, lytter administratorene" En enorm makt jeg lover å forvalte med den aller største omhu og forsiktighet... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg