Marius__ Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 tenkte slenge ett bass element i hattehylla på min 940 da jeg ikke kan/vil ha kasse pga aktiv kjøring med bilen og da lurer jeg på om man får tak i open air elementer lenger? har noen focal 6x9 der fra før av men de spiller ned til 50hz og resten trenger ett lite løft kom gjerne med meninger innspill hvis det jeg tenker på er en helt bak mål løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Soundsplinter RL-p 15" fra soundsplinter.com om du har plass! :) Er kanskje ikke mange elementer som er direkte beregnet for dette til bilbruk, men viss du ser på utstyr til hjemmebruk bør du finne en del som egner seg. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Soundsplinter RL-p 15" fra soundsplinter.com om du har plass! :) Er kanskje ikke mange elementer som er direkte beregnet for dette til bilbruk, men viss du ser på utstyr til hjemmebruk bør du finne en del som egner seg. hehe 15" går ikke uansett hva jeg gjør. tror faktisk 8" er det eneste jeg får plass til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Pioneer har :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Pioneer har :) de har desverre ikke noe mindre element enn 10" for åpen montering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Det er jo bare å kjøpe et element som er stivt i opphenget (så du ikke blåser det med en gang) og som har q-verdi som tilsier veldig stor kasse. Trenger ikke stå "open air" på det for at det skal fungere til det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Det er jo bare å kjøpe et element som er stivt i opphenget (så du ikke blåser det med en gang) og som har q-verdi som tilsier veldig stor kasse. Trenger ikke stå "open air" på det for at det skal fungere til det... i mine øyne må det desverre stå openair da jeg ikke skjønner metern av q verdier og dildall. kan noen kanskje gi meg link til noen elementer i 8" størelse som har stivt oppheng og q verdi for stor kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg