kolnes Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hei. Jeg skal sette inn ett xenon kit på min Audi A6 1,8T og har noen spørsmål. Jeg er litt usikker på hvor jeg skal montere strømforsyningen, men lurer på om det er plass under selve lykten, men er det noen som vet hvordan lykten er å få ut? Må mye demonteres? Takker for all hjelp! P.S Er det muligt å få tak i reperasjonsbok(haynes)til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hei. Jeg skal sette inn ett xenon kit på min Audi A6 1,8T og har noen spørsmål. Jeg er litt usikker på hvor jeg skal montere strømforsyningen, men lurer på om det er plass under selve lykten, men er det noen som vet hvordan lykten er å få ut? Må mye demonteres? Takker for all hjelp! P.S Er det muligt å få tak i reperasjonsbok(haynes)til denne bilen? skal du av med lykten må du nok av med frontfangeren. tviler på at det er plass å bare legge den under lykten, for bruker som regel å være fester under der. haynes bok tror jeg nok du får tak i til A6 ja:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Gratulerer. Du fant IKKE A6 underforumet... (tråd flyttes) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg