Gå til innhold

Delemotor, andre interne deler til 06, HVOR???

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

søker rundt på nettet etter morro å montere på bilen..

Etter en kamerat skaffet seg en Nissan 350z med kompressor kit og masse gamp i forfjor, har jeg vært sugen på 6'er i coupe. Røynås hadde en 03 modell,men den ble solgt og derfor endte jeg opp med den jeg har nå(stod på nybilutstillingen i hallen på siden :) )

Er interessert i første omgang på orig V6 eksos med dobbeltutløp, ogmuligens i vinter banke over 2,7 medgir og tilbehør...

Finnes ikke en Høgger i norge med deler, SÅ

HVOR kan jeg søke/ finne?? Vet ikke helt hvormye arbeid jeg ser for meg at et motorbytte vil tilby, iom at det meste under bilen osv er likt på min 1,6som på 2,7.

mener også bremsene på min var like?!..

Uansett, Kulda er på full innmarsj, jeg gifter meg 29, og etter det blir det kose tid til bilen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, Kulda er på full innmarsj, jeg gifter meg 29, og etter det blir det kose tid til bilen igjen ;)

Trodde man IKKE fikk tid til slikt når man ble gift jeg? :P men gratulerer på forhånd da :) hva med å importere en skadet 2.7 fra usa? trenger jo ikke å registrere den? snakk med et ipmort firma, de kan sikekrt hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det ja :) jeg og Rb20det her på forumet har det ganske greit slik ;)

Import pra statene ja.. Se om jeg kan finne en grei ikke helt knust bil der ;) takker :hellothere:

Tenkt på tanken å få tak i en 2.7 med krasjet bak selv. har fått ett greit tilbud på trim av 1.6en også da. ca 300 hk skulle jeg få :P men litt mer moment og holdbarhet i 2.7 tror jeg. men det får bli med tiden, må få ferdig exteriøret først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men liker veldig godt 1,6 motoren min :) hvilken trim er det snakk om? turbo/kompressor? er dette et komplett kit eller prøve og feile med deler??

ca priser??

Her snakker vi custom. pris ca 40-50k, inkl alt han har blant annet en honda civic 1.6 vtec med 400 hk (på framhjula) så han vet hva han driver med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider