ealoken Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 mye snut observert på shell på strømmen, hellerud. de har en landsomfattende kontroll. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Masse snut ute og kjører i Molde også. Møtte på 3 biler på en 10mins kjøretur ista EDIT: Og jeg kjørte ikke fram og tilbake forbi politistasjonen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Masse politi ute og kjører her, men snakket med min kilde og skulle visst ikke være det helt store her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Fikk melding om at det skulle være slik her i haugesund i 2 uker fremover også, politilærlinger som skal få litt trening visstnok. To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Er det noe som heter politilærling? :) 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Var tekninsk i trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Når? Og hvor ble folk huka inn isåfall? Jeg går alltid glipp av gratis gjennomgang av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Kontroller er det hver eneste dag.. Men denne meldingen er visst bare bull sier politiet. Grunnet meldingen kjører jo folk saktere og at jobben til politiet ble lettere.. 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Er det noe som heter politilærling? :) Nei, det heter praksisstudent, og det er politistudenter som er utplassert i sitt andre studieår. Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg