bombom Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 heisann! Lurte bare på hvor jeg kan få kjøpt gearstangmansjett til omegan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Det lurer jeg også på, trenger forøvrig også ny mansjett rundt håndbrems om noen vet hvor slikt kan oppdrives også. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Det mest åpenbare svaret til begge må vel være å dra til en høgger? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Det mest åpenbare svaret til begge må vel være å dra til en høgger? Jeg tviler ganske kraftig på at det kan bli no bedre av å finne en orginal fra en annen bil som har gått dobbelt sålangt, minst!=P Men jaja, noen svarte ihvertfall. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Er jo ikke alle biler på skroten som har gått langt. Forøvrig større sjangs for å få svar hvis man skriver hva slags bil det er snakk om. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hehe, du har kanskje rett i det jah, kan vell ihvertfall ikke skade om jeg sier at for mitt vedkommende gjelder det en A fra 88, er en 3000 med no ekstra påbygde greier til midtarmlene som det engang i tiden var no tråkige kasset opplegg nedi. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Søk på "carlton gaiter" på ebay.co.uk, så dukker det dere trenger opp. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Tusen tusen takk:D Nå blir det gassing med fint interiør jah:driving Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 gearmansjett koster kun kr 318,- + mva for ny på http://www.opel-deler.no Har du link?:confused: Jeg har leita i 20 min nå å fant ikke:$ Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Joda den linken funka fjell, problemet er at jeg ikke finner fram inne på sida=P Men det årdner seg sikkert;) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg