burny_ Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hei! Har akkurat blitt eier av ein Ascona C :) . Lurer litt på nye felger etterhvert. Har kikka ein god del på kerscher karmona.. Lurer av den grunn på hvordan impress eg ska ha, hvordan bolt sirkel Ascona C har, og hvor breie dekk eg skal bruke? Har 205 på 16" aez felger nå. Og vil egentlig ikkje ha noe særlig breiere dekk, siden den er så helvetes tung på rattet :P Går det med 205 dekk på 9" breie felger? :) Takk for svar :) Edit: http://www.kerscher-tuning.de/raeder/?id=8 Hva burde eg gå for til 205 dekk? 7,5 eller 9" breie? Og går det med ET20 på ascona? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Får eg på 9" breie felger, et20 på ascona'n? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Får eg på 9" breie felger, et20 på ascona'n? :) felgen skal ha 4x100 boltsirkel men vet ikke helt inpress by the way grattis me ascona :) Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Oki, takk da veit eg det :) Hehe, jo takk :) , ska slenge opp noen bilder etterhvert ^^ Noen som veit om det går med 9" breie, et20 felger? Har sett bilder av andre ascona c med Karmona felger, men vet ikkje om de har 7,5 eller 9" breie... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg