Arntkevin89 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hei igjen:P det jeg lurer på nå er om det er noe spesielt med strøm kabler som man kjøper til anlegget i biln fra ei stereo sjappa elns? Jeg vurder å kjøpe Batteri kabler å bruke til forsterkern bra batteriet osv. koster meg bare 200kr for 6meter med rimelig tykke ledninger viss jeg kjøper gjennom skolen. det er da samme kabler som står på større maskiner fra batteri til dynamo osv. er de brukbare til forsterker også? skulle tru det men er ikke sikker:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hvis du får tak i flerlederkabel, altså RK, så vil dette fungere GREIT. men du bør bruke bilstereokabler. er jo ikke så altfor dyrt for det heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntkevin89 Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 skal kjøpe mæ en SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt forsterker til subban mine. det sto at æ burde ha 20mm2 kabla til den. det e vel ganske store kabla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 jeg har 4 * 50mm2 kabler i min bil :p 20 er litt lite.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Practiq Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hvis du får tak i flerlederkabel, altså RK, så vil dette fungere GREIT. men du bør bruke bilstereokabler. er jo ikke så altfor dyrt for det heller... Du mener vel flertrådet? En RK er jo bare en leder:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg