stepside Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Er det noen som har erfarenhet med dette oppsett? Hva er bensinforbruket? RPM i 80-90km/t. blir det slitsomt med en så liten motor? forskjellen på en sen 80 tbi motor i forhold til en 350 er ca 30hp og 35fp har jeg hört. Betyr det noe i praksis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Howdy:) Samme oppsett so eg har i min van, en 88mod g20. Ganske tamme greier synst eg, ligger vel på rundt 1,3-1,4 på mila. Skulle mykje heller hatt 350 gassar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 med bare en csb305 burde da en th350 være mer enn bra nok - den er lettere og stjeler ikke så mye hester... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Akkurat som at stjele hester i en Van skulle ha så mye å si. her dreier det seg mer om komfortabel kjöring. Å bytte fra en th400 til en th350 virker for meg temlig meningslöst på en van. Jeg spör om hvordan dette fungerer ikke hva som er best. Best er 350 og th700 (eller noen annen firtrinn). Det har jeg haft klarte 1.2 på langkjöring. Stille gange, perfekt for langkjöring og ferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg