Gå til innhold

Vurderer kjøp ac VW Passat G60 syncro!

Ranger emnet

VW G3 TDK

Anbefalte innlegg

Hei

Som overskiften sier vurderer jeg kjøp av denne bilen.. er det noen som har erfaring med denne? Hvordan er syncro systemet og hvordan er motoren på denne bilen. har hørt mange snakke om g-ladderen og at den ikke er noe særlig på disse bilene.. Håper på rask svar:)

Kim

- Audi 90 2.3

- Golf 3 1.9 TDK(X)

- Volvo 244 1.9 DL(X)

- Volvo 240 2.3 GLE(X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey. jeg har en sånn en og er egentli veldig fornøyd. den er sterk og veldig spes lyd fra den :) har ikke prøvd syncron så masse ennå men det blir skkert bra :P husk å sjekk foringer og lagre for det var dødt på min :P lykke til

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... jeg hadde en sånn en i fjord vinter.

Artige biler som går høvelig godt dah, men jeg har ikke mye å skryte om syncro-systemet... eller joda, det fungerer jo supert så lenge man ikke tenker på leking:)

den trekker vel 60/40 når syncroen slår inn, men på vanlig kjøring er dette en vanlig forhjulstrekk... med andre ord, du må begynne og spinne før den trekker på bakhjulene!

så det var en litt krevende driftebil:uhhmmwhat?:

men for den vanlige mann som ikke driver med sånt tull som meg er vel dette helt greit!

vær ops på når G-ladderen ble overhalt, sjekk forstilling og når reg-reima var skiftet sist...

så blir du sikkert fornøyd:pray

*why drink and drive, when u can drift and slide!?*

-00mod e46 "blacline"

http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider