Hazardio Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hvor står egentlig motorkoden på audi5ern? Noen som kan si åssen motor dette er? ved å se på bildene? Skal bestille Stempelringer,toppakning,bunnpakning og ventiltetninger Noen nettsteder jeg kan kjøpe dette fra? Må jeg vite motorkoden for å kjøpe riktig, eller passer det om hverandre? har leite rundt på motoren. Å det eneste jeg finner er Plass nr 1: ''Germany 054103021'' Som befinner seg ovenfor oljetrykk målern plass nr 2: '' 034103373 AA'' Som står på toppen. plass nr 3: 15 JA (A eller i-1) som står bak motorfestet sifra, om det er noe spesielt jeg skal ta bilde av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 uten å være skrå sikker mener jeg det skal stå på toppen av blokka, der hvor varmkjøringsregulatoren henger på første bildet, rett mellom syl 2 og 3 på forfra. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg