Gå til innhold

Nylakket =)

Ranger emnet

abcandreas

Anbefalte innlegg

Betalte 8000,-, Dette er hele bilen, underlistene, med listene og dørhåndtak. Fiksing av små rust flekker imellom dørene på beggesider samt noe rust mellom bagfanger og karosseri.

Jeg brukte TSM lakkering, utrolig grei fyr som driver dette, han årner og fikser alt du spør om. Han anbefales

Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 8000,-, Dette er hele bilen, underlistene, med listene og dørhåndtak. Fiksing av små rust flekker imellom dørene på beggesider samt noe rust mellom bagfanger og karosseri.

Jeg brukte TSM lakkering, utrolig grei fyr som driver dette, han årner og fikser alt du spør om. Han anbefales

Sinnsykt da, kjenner du han eller? For det var ikke store summen for en hellakkering... Har fått pris på å fikse på skjønnhetsfeil på min bil, kom på 13000,- og det skulle være en veldig god pris. (faren min jobber på Opel og har fått pris på jobben via dem)...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Meget pen vectra! Liker stilen du går for! Utroligt pent bodykit som er på denne, jeg har aldri sett det før :| Hold denne strøken abcandreas =)

Takk =) men den er dessverre ikke strøken =( er mye småriper og sånt! forbanna irreterende men kan vel ikke forvente så mye av bruktbil heller da :(

Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =) men den er dessverre ikke strøken =( er mye småriper og sånt! forbanna irreterende men kan vel ikke forvente så mye av bruktbil heller da :(

Veit sååå godt hva du snakker om. Sinnsykt iriterende! Har kjøpt no Scratch X nå.. får se hvordan det fungerer. Prøvd det før eller? Er litt skeptisk..:P

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider