abcandreas Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Bilder av min nylakket bil =) ps. bilder tatt med mobiltelefon [/url] [/url] [/url] Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 blei kvitt skjønnhedsfeilan der ja Andreas:D Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Nice Vectra :) Hvilke sideskjørt er d du har på den? Så ikke helt ut som Rieger ihvertfall... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Nice Vectra :)Hvilke sideskjørt er d du har på den? Så ikke helt ut som Rieger ihvertfall... Erke noe rieger på den =) men aner ikke hva skjørtene heter :S Stod på når jeg kjøpte dn Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 lekert Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Den var ikke ille nei, hva betalte du for lakkeringa. Evt. Hvem? Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Betalte 8000,-, Dette er hele bilen, underlistene, med listene og dørhåndtak. Fiksing av små rust flekker imellom dørene på beggesider samt noe rust mellom bagfanger og karosseri. Jeg brukte TSM lakkering, utrolig grei fyr som driver dette, han årner og fikser alt du spør om. Han anbefales Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Betalte 8000,-, Dette er hele bilen, underlistene, med listene og dørhåndtak. Fiksing av små rust flekker imellom dørene på beggesider samt noe rust mellom bagfanger og karosseri. Jeg brukte TSM lakkering, utrolig grei fyr som driver dette, han årner og fikser alt du spør om. Han anbefales Sinnsykt da, kjenner du han eller? For det var ikke store summen for en hellakkering... Har fått pris på å fikse på skjønnhetsfeil på min bil, kom på 13000,- og det skulle være en veldig god pris. (faren min jobber på Opel og har fått pris på jobben via dem)... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hehe, er ikke hellakkering da! Alt under listene! srry vis jeg utrykte meg feil! Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Meget pen vectra! Liker stilen du går for! Utroligt pent bodykit som er på denne, jeg har aldri sett det før :| Hold denne strøken abcandreas =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Råtøff leppe, veit du hvilke det er? :) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Meget pen vectra! Liker stilen du går for! Utroligt pent bodykit som er på denne, jeg har aldri sett det før :| Hold denne strøken abcandreas =) Takk =) men den er dessverre ikke strøken =( er mye småriper og sånt! forbanna irreterende men kan vel ikke forvente så mye av bruktbil heller da :( Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Råtøff leppe, veit du hvilke det er? :) Takk! Nei, jeg har alri sett den på noen andre biler :| så jeg aner ikke hvilken det er.. den stod på når jeg kjøpte dn.. er glassfiber så er kanskje selv mekka??? Aner ikke! Noen andre som har peiling? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har ikke peil! Men den var jævlig rå :) Kul vectra du har andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Takk =) men den er dessverre ikke strøken =( er mye småriper og sånt! forbanna irreterende men kan vel ikke forvente så mye av bruktbil heller da :( Veit sååå godt hva du snakker om. Sinnsykt iriterende! Har kjøpt no Scratch X nå.. får se hvordan det fungerer. Prøvd det før eller? Er litt skeptisk..:P Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg