Gå til innhold

Nylakket =)

Ranger emnet

abcandreas

Anbefalte innlegg

Takk =) men den er dessverre ikke strøken =( er mye småriper og sånt! forbanna irreterende men kan vel ikke forvente så mye av bruktbil heller da :(

Veit sååå godt hva du snakker om. Sinnsykt iriterende! Har kjøpt no Scratch X nå.. får se hvordan det fungerer. Prøvd det før eller? Er litt skeptisk..:P

Ja min var sånn den også :( Men det begynte å balle seg opp så mye på min, og når 2 mindre ulykker skjedde (ikke min feil) så fikk jeg kjangsen til å få bilen strøken for en billig penge, fikk masse nye deler fra opprettinga ^^ så jeg hadde griseflaks på noen måter også kiddie

Men Scratch X, vær forsiktig! jeg prøvde å fjerne en nøkkel ripe fra forrige eier med det og det tar fort lakken! Gjør lakken, matt liksom :\ Men skal visst funke på noen type riper =)

Men ABCAndreas, vurdert emblemfri grill? Billige på ebay! er å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! har det men kan dessverre 0 om ebay :S

Ebay er ikke noe stort problem.. Har handla en del saker og ting derfra nå. Paypal er jo det enkleste å bruke, men det er det ikke alle som har, så da trengs IBAN SWIFT+++ for å betale på vanlig måte via nettbank... Kan være mye å spare på å handle der.

Det du trenger for å betale får du som oftest vite fra den du handler fra... Ellers er det bare å holde kontakt med selger, så går det fint det.

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men du har greie på d du! bestill irmscher grill til meg =)

hehe :op:

Se han her kan du betale med paypal... Gå til paypal.com og registrer deg og sett oppimot din konto. Betaler med hans e-mail adresse... Lett og kjapp betaling.

http://cgi.ebay.co.uk/vectra-b-irmscher-front-grill_W0QQitemZ180166385834QQihZ008QQcategoryZ10404QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Nå fant ikke jeg akkurat den billigste sikkert da... Var lite å velge i akkurat når jeg søkte nå... jeg betalte litt over 1000kr for min tror jeg d var. Fikk rabatt hos Opel...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider