abcandreas Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Veit sååå godt hva du snakker om. Sinnsykt iriterende! Har kjøpt no Scratch X nå.. får se hvordan det fungerer. Prøvd det før eller? Er litt skeptisk..:P Har aldri prøvd dette! Si ifra om d funker så får jeg se å få kjøpt meg det jeg å :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Takk =) men den er dessverre ikke strøken =( er mye småriper og sånt! forbanna irreterende men kan vel ikke forvente så mye av bruktbil heller da :( Veit sååå godt hva du snakker om. Sinnsykt iriterende! Har kjøpt no Scratch X nå.. får se hvordan det fungerer. Prøvd det før eller? Er litt skeptisk..:P Ja min var sånn den også :( Men det begynte å balle seg opp så mye på min, og når 2 mindre ulykker skjedde (ikke min feil) så fikk jeg kjangsen til å få bilen strøken for en billig penge, fikk masse nye deler fra opprettinga ^^ så jeg hadde griseflaks på noen måter også kiddie Men Scratch X, vær forsiktig! jeg prøvde å fjerne en nøkkel ripe fra forrige eier med det og det tar fort lakken! Gjør lakken, matt liksom :\ Men skal visst funke på noen type riper =) Men ABCAndreas, vurdert emblemfri grill? Billige på ebay! er å anbefale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Men ABCAndreas, vurdert emblemfri grill? Billige på ebay! er å anbefale! Ja! har det men kan dessverre 0 om ebay :S Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ja! har det men kan dessverre 0 om ebay :S Ebay er ikke noe stort problem.. Har handla en del saker og ting derfra nå. Paypal er jo det enkleste å bruke, men det er det ikke alle som har, så da trengs IBAN SWIFT+++ for å betale på vanlig måte via nettbank... Kan være mye å spare på å handle der. Det du trenger for å betale får du som oftest vite fra den du handler fra... Ellers er det bare å holde kontakt med selger, så går det fint det. Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 ja, men du har greie på d du! bestill irmscher grill til meg =) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 ja, men du har greie på d du! bestill irmscher grill til meg =) hehe :op: Se han her kan du betale med paypal... Gå til paypal.com og registrer deg og sett oppimot din konto. Betaler med hans e-mail adresse... Lett og kjapp betaling. http://cgi.ebay.co.uk/vectra-b-irmscher-front-grill_W0QQitemZ180166385834QQihZ008QQcategoryZ10404QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Nå fant ikke jeg akkurat den billigste sikkert da... Var lite å velge i akkurat når jeg søkte nå... jeg betalte litt over 1000kr for min tror jeg d var. Fikk rabatt hos Opel... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg