Suzuki Ac-50 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hei Jeg skal sveise nytt eksosanlegg på bilen imorgen, og i den anledning skal jeg sveise enderøret som er i rustfritt stål sammen med bakpotten som er vanlig sort stål. Kan jeg da bruke "vanlig" tråd el MÅ jeg ha rustfri tråd..? Har forresten et migatronic mig/mag apparat. Hadde også vært kjekt med litt tilbakemld annet enn "nei det går ikke an" Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven_racing Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Bruk noe som heter Elga 309L dette er en rørtråd som brukes som overgangstråd,dvs når man skal sveise svart mot rustfritt Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Går også fint å bruke rustfri tråd. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 går fint å bruke vanlig tråd og, sånn bortsett frå at den vil ruste :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg