kongkadett Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 noen som vet om jeg må bytte stempler når jeg setter en c20xe topp på en x20xev motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 skal være d samme d-kjøpt deg en costcast top no eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongkadett Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 kjøpte en hel vectra 2000 fra sverige. det er ingen coscast topp men en GM topp. Tok å demonterte toppen, såg på stemplene at der var utskjæring for både innsug og utblås. På x20xev stemplene vet jeg at der er utskjæring kun påden ene siden. Husker ikke vilken side. Motoren på vectran er helt gåen så jeg kan ikke bytte motor komplett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 har du fått bytta? går egentlig utifra at det ikke passer, eller, stemplene går det nok fint med, med værre med regreima vs. drev og veiv tenker jeg. er iallefall slik på c20ne vs. c20xe Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongkadett Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 stempla må byttes. ombygging av registret er ingen problem. må bytte oljepumpa grunnet ny og gammel type. ellers er det planke kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg