Grini Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Jeg må dra VR6`n min litt på starteren før den starter . Kan det være plugger som bør skiftes, eller lignende ? Eller er det vanlig at VR6 er litt tungstarta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Min vr6 må også ha litt ekstra kraft for å starte.. Skal skifte tennplugger idag, så får se om det hjelper. Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Er dette med eller uten coilpack? Min var veldig tung å starte frem til jeg skiftet coilpacken. Får de billig i usa ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 min er med coilpack... Noen link til hvor man kan bestille? Vanskelig å bytte? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-VW-VOLKSWAGEN-GOLF-JETTA-VR6-Ignition-Coil-93-99_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33689QQihZ002QQitemZ120161053184QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Tar deg max 5 min å skifte, om du har ti tommeltotter :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 min og er litt treig å sveive igang innimellom, den er uten coilpack, obi1 utgaven. 92 modell. ka kan gjer det, har skifta plugga og pluggledninga;)? og ikkje minst nytt batteri Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grini Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Så det er ikke noe galt med bilen ? Det er vanlig at de er litt tungstarta ? Den starter hver gang, den bruker bare noen sekunder før den starter ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Tydeligvis ikke noe galt nei. Noen som vet hvor coilpacken sitter?? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 starta kvar gong ja, men avogtil chinner eg litt,så starter den delvis, står å puttrer på IKKE alle sylindre å så stopper den, så chinnner eg på ny og da er alt ok, aner ikke hva det er ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 samme med min, :) 93mod Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 min starter med en gang all the time...helgigvis:) Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Sliter også med bil som innimellom starter og går bare på 5 sylindre. Kommer seg etterhvert som den blir varm som oftest men. Noen ganger må den startes på nytt. Hva er det egentlig som forårsaker dette? Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Sliter også med bil som innimellom starter og går bare på 5 sylindre. Kommer seg etterhvert som den blir varm som oftest men. Noen ganger må den startes på nytt. Hva er det egentlig som forårsaker dette? sjekk tennplugger/kabler og kanskje coilpack'en begynne å ta kvelden...? Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Meget sjeldent at VR6 er tungstartet synes jeg. Ja, de må nok "kjimes" litt på starteren, men mine har alltid gått perfekt etterpå. Som gutta skriver over her, hvis ikke byttet så bytt: Plugger NGK bkr5eku, Nye pluggledninger, rotor/fordeler, coilpack? Hvis ikke dette hjelper kan det være tett bensinfilter, svaktbatteri. VR6 er en stabil og pålitelig motor, som sagt aldri hatt noen start problemer de siste 7 år. :hailvw Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grini Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Var det jeg tenkte på, at de må "kjimes" litt på starteren. For det tar som regelt mellom 5 - 10 sekunder før den starter, og da går den som den skal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg