Norwegian-VR6 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Var det jeg tenkte på, at de må "kjimes" litt på starteren. For det tar som regelt mellom 5 - 10 sekunder før den starter, og da går den som den skal! 10 sek er litt lenge... 2-5 er mere normalt. Turtallet skal ligge på 1000-1100 for så å gå ned til rundt 800. Ikke jag eller press motoren før olje temp nærmer seg 80 grader. Det er meget viktig.. Og under oppstart, sefølgelig ikke rør gass pedalen. Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grini Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Har testa hvor lang tid bilen bruker på å fyre opp med stoppeklokke, og det tar mellom 2-3 sekunder... heldigvis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 sjekk tennplugger/kabler og kanskje coilpack'en begynne å ta kvelden...? Skal bytte alt dette når jeg bare har penger til å få satt bilen skikkelig i stand. Er forøvrig ikke en VR6 akkurat. Jeg bare leita etter tips i liknende tråd:cheers: Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg