Gjest Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Noen som vet? Prøvde og google litt, men fant pent lite.. Det eneste jeg fant var en fyr på et lexusforum som skulle selge sine uten tweetere for 240 dollar.. Slik som jeg har forstått det så er dette serien som kom FØR "Utopia Beryllium" serien. Stemmer det? Jeg har Focal Polyglass i bilen min, 4" fulltone høytaler i dashbordet som drives av forsterker. Hvordan kan dette sammenlignes mot Utopia høytalerne? Bekjent av meg som selger, sa jeg skulle komme med bud. Men jeg har ingen anelse om hva disse høytalerne er verdt. Tweeteren er Focal det og, men modellnavn hadde han ikke. Han sa det fulgte med 4" høytalern. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 *bump* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg