Gå til innhold

Felgvalget. (mange bilder)

Ranger emnet

Niberlin

Anbefalte innlegg

Hei dere! Holder på med sx'n nå, og kom over noen biler med felger jeg kunne tenkt meg på min bil. Er ute etter norske forhandlere med god pris.

Felgene må være av 4x114,3 og helst ha en bredde på iallefall 225. Felgene må være rimelige. det vil si at jeg ikke betaler 10 000 for hvert hjørne. Aller helst rundt 10 000 for et helt sett med dekk.

low4.jpg

Er dette settet jeg er ute i hovedsak, da bilen min har akkurat samme farge

Andre sett jeg kunne tenkt meg. (Må ikke være samme merke, men må være lik)

DSC02158.jpg

2.valg

DSC01298.jpg

DSC_0410_m.jpg

DietrichsWorkwheelsons13009.jpg

img8073r7ng.jpg

IMG_1131.jpg

240sx1gz6.jpg

2404.jpg

Nå vet dere hva jeg er ute etter. Hvor finner jeg felger som er lik disse "billig"?

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at dekksjekk oppererer med bra priser. Ligger i Askim. De har sikkert noe av det du er ute etter. Jeg kjøpte 17"OZ superturismo med dekk for 11900 og det var en grei pris synes jeg (Avbalansert og hele pakken :))

edit: så nå at du var fra Lofoten.. er vel kanskje litt langt å dra..?

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dekkonline.com/ <-- Dekk får du her, felgene bør du finne ut hva heter først. Så heller søke på hvem som har de. Eneste hvite jeg vet om er superturismo WRC.. men spørs om de kler en 200SX.. litt mer EVO/rally preg :\

http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp?size=17%22+Motorsport+Wheels

Her er en del fete felger, hvilken størrelse skal du ha 17" eller 18" ville nok jeg gått for..

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider