Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Usansynlig rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 ja takk personligt så likte jeg best den til høyre ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Begge to var grise fet, men den til lyktene på den til venstre så ut som en fisk med dykkersyke!!!! (litt stor):D:D:D:D:D:D:D *ut i garsjen, gå amokk med slipepapir og autosol*:D:D:D:D:D edit: legg merke til panseret på den til venstre, har ikke utspaning til lykter, frekt!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hvorfor får dere frem bildene og jeg bare rødt kryss? Har jeg feil instillenger på pc'n eller forumprogrammet? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 personlig liker jeg den grønne helt i hjørnet best :) men den til venstre er feet :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg