snoemann Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Heisann! Er helt fersk når det gjelder lakk behandling og slikt. Når det gjelder polering med maskin, og påføring av voks etterpå.. Hvor mye trykk skal man legge på mens man polerer? Skal man bare la maskinen gli lett over, eller legge på litt press? Voks bruker man kanskje bare henda? Og endel trykk? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 rens er med litt trykk mht DA maskin/bløt pad medium fart, ren polish, sealer el voks er uten press, dvs kun DA maskinens vekt og bløt pads på lav fart.. Personlig tar jeg gjerne den jobben med voks eller sealer for hånd både på og av igjen, men hver sin smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er det for kaldt å polere i 13 pluss grader? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jeg har polert under 10 grader. Kommer mye ann på polish og luftfuktighet tenker jeg. Så lenge det ikke danner seg dugg på taket av bilene kan du polere.. Den regelen bruker iallefall jeg. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Prøvde meg her om dagen... klokka begynte å bli seint på kvelden... så kom duggen. var jo totalt umulig :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Lite vits å polere under 15 grader, holdbarheten på voksen reduseres betraktelig. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg