Mustang95 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 vetta f jeg.. Da tar vi kl. 6 lørdag eller søndag om to uker da? Greit for meg :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hadde jo vært ganske trivelig igrunn det du sier der MEn litt kaldt nå på året eller? Jeg veit ikke jeg ass, hadde gått ann å hatt en diger fat-grill på henger, som vi kan sladde rundt og grille oppi :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hvis noen klarer å skaffe en stor metall tønne så kan vi skjære den i to og sette gitter over så har vi 2 griller ;) bare mangler kull og tennveske :) hadde vært konge med grilling er så med på den :) kan bli litt mer kjent med folka og;) ps må vell kanskje får det litt tidligere enn 6 kanskje ? er faen meg meldt snø på lørdag :rockets :ssip: Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 SNØØ?? hmm, jøss ja det må jeg si var tidlig gitt. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har ikke hørt om noe snø Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 I følge Weather.com så er det meldt litt regn/snø på torsdag, men ikke søndag. Riktignok meldt -2C på det laveste både fredag og lørdag. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 jeg kan prøve å finne en tønne zim zim :) hvis ikke så kan jeg "låne" en hahha :P men snø stopper ikke oss eller hva ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vangbo Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hadde vert bra om noen hadde lagd en ny tråd da om ingerstrand!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ny tråd er oppskrytt as :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hmmm Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hva med å finne opp datoen før noen lager tråd da :P ekke noe vits å lage tråd for å bare lage en vell :P ble vi enige om neste uke? altså ikke denna helga men neste? tror jeg vet hvor man kan få tak i tønne.. får nokk "lånt" en :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Vet ikke hva som har vært i tønna, men er kanskje en fordel å la den få brent det bort før den kvelden. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 sikkert olje ell noe dritt er bare å vaske den med rødsprit og tenne på det så brenner det vøtt ;)sette en grill netting over der igjen så har man en god fin grill:) itno problem.. men snakker vi neste helg?? ell begge helgene hehe :P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ja grill hva dere vil, bare dere ikke griller dekk :P KAn vi ikke ta lørdag om en og en halv uke a? Lørdag 20 oktober? Skal vi gå for det? Eller skal vi ta lørdag som kommer? Vi må bestemme oss her, og noen får lage en tråd! :volvopower: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jeg er klar begge datoene så er samme for meg. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg