Strez Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Dette var kanskje tristeste streetmeet jeg har vært på tror jeg! Var hva da, 15 biler der el no? Tror vi kan si at sesongen er ferdig! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 enig med deg der strez må nokk si at sesongen er over ja desverre :( var utrolig dårlig meet .. blir sykt fort mørkt for tia og kulda tar på desverre.. takker erik for veiledning av veien hehe :) shohei det gikkk hjemmover med volvo og skodan :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 jah.. kom ned noe flere folk etter vi dro eller? synes ikke det var så mye folk? Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 enig med deg der strez må nokk si at sesongen er over ja desverre :( var utrolig dårlig meet .. blir sykt fort mørkt for tia og kulda tar på desverre.. takker erik for veiledning av veien hehe :) shohei det gikkk hjemmover med volvo og skodan :) det gikk hjemover med VOLVOENE. skodaen kjørte jo under fartsgrensene hjemover :win 15 biler var vel å dra den litt langt. men det var et dårlig meet. kan nok kombineres med at det var en fredag, altfor tidlig , og sent på sesongen. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Blir fort mørt og kaldt disse dager. Kom opp en liten tur og da var det svarte natta nesten klokka 7. Blir dårlig med bilder når det er så mørt og man ikke har med stativ og masse utstyr. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Fordi jeg hater sånt eplekjekt drittprat som kommer fra en som kjører en drittbil til under 1/20 av verdien av min bil, og slenger dritt om at jeg sier jeg har "den feteste" bilen, det har jeg aldri sagt. Bare vent til jeg får meg vinterbil så skal jeg sveise meg UTVENDIG veltebur og mose det vraket ditt inn i en murvegg Å du... han har kanskje betalt bilen sin han...alacocaina Å vi andre bruker noen minutter på å finne ut at du er 19 å kjempe smart, å har 147 910,00 i LÅN på den 10 år GAMLE bilen din med SUR 1,8 liter motor... Kjenner ikke bakgrunnen for den oppheta diskusjonen...men det gir oss som leser en god latter....:D:D:D:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Burny og mr ford.. RUll inn begge 2.. dere kjører begge 2 skrot!!! så ikke hev dere så veldig i denne samtalen. syns dere skla være ydmyke for at vi LAR dere kjøre slik dritt på offentlid vei! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 :knock: :phatyo det gikk hjemover med VOLVOENE. Seff gjorde det fort hjemover... Dere fikk jo nedoverbakke.. da er det bare å sende rusta i frittfall... Vel så lenge det er WD40 i hjullagra deres da:)! ah ha ! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 enig med deg der strez må nokk si at sesongen er over ja desverre :( var utrolig dårlig meet .. blir sykt fort mørkt for tia og kulda tar på desverre.. takker erik for veiledning av veien hehe :) shohei det gikkk hjemmover med volvo og skodan :) Bare hyggelig:smilbmw: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 det gikk hjemover med VOLVOENE. skodaen kjørte jo under fartsgrensene hjemover :win QUOTE] Under fartsgrensa a du? hehe... nå har jeg hørt det å =P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 :knock: :phatyo Seff gjorde det fort hjemover... Dere fikk jo nedoverbakke.. da er det bare å sende rusta i frittfall... Vel så lenge det er WD40 i hjullagra deres da:)! ah ha ! siden du hevder at vi kjører rust , så velger jeg å tro at du ikke befant deg på tryvann :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 så det var espen_rs og sofapute jeg kjørte med? jeg lo sa hardt aleine når du tokk taxi feltet og kjørte forbi hahahha. skodaen assa :P rekker vi et ingeirstrand treff til :P? eller er det snakk om totalt slutt på sesongen? kan jo fortsatt ha streetmeet i vinter vøtt :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 er med på et ingierstrand treff til jeg :P rakk ikke komme meg til tryvann så det så :P hoi du sugopp :P det er takket være sånne som meg med sånne biler som meg som gjør at din ser fet ut! så EGENTLIG burde du takke meg du pus!:D og til Bead-lock takk skarru ha! thats my point!! :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 så det var espen_rs og sofapute jeg kjørte med? jeg lo sa hardt aleine når du tokk taxi feltet og kjørte forbi hahahha. skodaen assa :P rekker vi et ingeirstrand treff til :P? eller er det snakk om totalt slutt på sesongen? kan jo fortsatt ha streetmeet i vinter vøtt :) Hehe stemmer det vøtt. kollektivfeltet kan fort bli dyrt det^^ Titus: om du ikke er sikker, så kjørte jeg en rubinrød a4 tidligere, kompis av Alex og Robin ^^ er med på fler treff jeg ! :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Fortsatt skuffet over at du bytta ut A4'n med Volvo, av alle ting SofaPute!! :P Men ja, joiner et treff eller to til jeg å :) Bare få tatt det før vinterdekka må på. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg