al3x Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jeg kan ikke, bilen min er nede for telling for en stund :( Men sitter bare på med titus41 jeg (= hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 jeg kan ikke denne helgen så lenge det ikke blir fredag da :P skal på sånn fuckings kanotur hahah :P skal vist lære livredning og slikt i vannet NÅ .. awkay :P sist jeg sjekka så var det 2 grader ute og det er frost på hele taket på golfen heheh :) hva med neste lørdag ? høres ut som genialt :) da er det også kos med bål (varme) man kan stå ved hehe :) synd det som skjedde med bilen din al3x :( få fiksa den da vøtt :) men ja bare å sitte på med meg :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 ?? Hva har skjedd med bilen din? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 ?? Hva har skjedd med bilen din? Min du tenker på? Noe galt med girkassa, enten har hele dritten rast, eller så er det noe annet. Får iallefall ikke kjørt med den. Måtte taues hjem fra Strømmen. Ligger fin oljedam der og greier.. er kos vett =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ja da ser det ut som at vi tar 20 oktober da. Lørdag. Da får vi lage oss en tråd på det etterhvert kanskje...............................alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 var møkk kaldt i natt i 02.00 tia. lukter at vinter skriker seg på.f meg første vinterdag nå til søndag vøtt kjedelige greier.. ser ut til at det kommer til å være et lite snølag på ingeirstrand den 20 ja :) vi får bare smelte det ned med bila :P zimzim: hva snakker vi å ta med på grillen a? med mat å gjerra assa :P? stemmer for marsmellows lett. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 snakker heller skikkelige grillpølser med sennep og ketchup... vinterdekk gidder jeg ikke å ta på før jeg ser at snøen ligger / er der på bakken... men det blir trist å ta av leppa og sette på vinterfelga uff liker ikke vintern. men morro med bakhjulstrekk:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJensen Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 når snakker vi om,er den noen som har konkret dato å kl på treff på ingerstrand? Siter Turbo Jensen http://WWW.MIDNIGHTCLUB.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJensen Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Når kan du Stian? Sitte på med meg? hehe ja hehe meg sitte på :biker hehe skal skjekke på jobben i dag når jeg jobber oki?:cool: Siter Turbo Jensen http://WWW.MIDNIGHTCLUB.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Blei av deg igår a? jeg har vært på kanotur fredag til søndag.. rein skogmann slitsomt men morro :) så ikke mld før nå . hvor på strømmen var det meet var det bra ??? ingeirstrand på lørdag nå til helga da ??? :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hadde vært tøft det, får bare håpe det dukker opp fler enn på tryvann. Også må vi tenke på at det blir fortere og fortere mørkt.. og det ække lys på ingierdsand så vidt jeg husker? Lørdan kan passe bra ;) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Blir nok fler enn der oppe ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 var jo utrolig få på tryvann da. det var bare ingenting egentlig hehe :P hvor tidligere tenker vi på å dra på ingeirstrand da ? hvis ikke noen orker å ta med belysning / fjernlys på alle bila da hehe :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 må få fiksa pcen min sitter på en jobb pc alt er sperra så kommer ikke inn på alt, heldigvis kommer jeg innpå bf :) fan at jeg ikke kunne :( men må en eller annen gang få til kaos med gatebiler slik det var for 2 år sia engang måtte reise 4 steder siden ble jagd av snuten :) det var tider. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 ja da skal jeg prøve å få laga tråd her nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg