chspt Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hei, tenkte jeg skulle bestille endel ting over ebay, men det jeg lurte på var må jeg betale moms fra frakt også? eller kunn prisen på det selve varene kommer på? Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Kjøpesummen og frakt legges sammen og så skal du betale moms av dette . Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hvordan er det vist man frakter til Sverige da? må man betale moms\like mye moms der? Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Trur det er momsfritt der, men er ikke sikker. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hvordan er det vist man frakter til Sverige da? må man betale moms\like mye moms der? Hmmm... SMART!!!! :D *bli venn med en svenske* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg