tutigard Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hva er forskjellen på t25/28 og t3 flens? Hvilke modeller har hvilke turboer, med hvilke flenser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Ingen som har mål på t25/t3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 T3 og mitsu td03 har vel samme boltmønster.. t25 er vel mindre boltmønster men forskjeller i portåpning og pyramidetetning og pakning ikke pakning på t3 og mitsu. Men hvilke biler er du spør om har hvilke flenser? alle som er prudusert med turbo eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hehe, nja ikke alle kansje men.. Tenkte mere på hvilke biler som har turboer som passer på for eksempel t25 flens (s13,+++...) og t3( saab, volvo?) Grunnen til at jeg spør er at jeg skal ha et lite prøve prosjekt nå fremmover, blir helt billig enkelt. Så har jeg maifold med t25 flens, så for å gjøre spørsmålet litt mere relevant, på hvilke biler skal jeg lete for å finne en turbo som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Da leter du på biler som har høy effekt org.! :) Og var ute og målte nå t25 flensen er mindre enn t3 men t3 og mitsu skal være den samme.. noen eksempler: T25 holder vel til ca.250hk. t25/28 ca.300hk t3 fra cosworth ca.300hk. mitsu td fra volvo r og saab aero 16t -19t ca300hk-400hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 T2/25 flens har 73x40mm mellom boltene på flensen og T3 har 86x45mm http://www.hg-motorsport.de/images/stories/Produkte/katalog_kruemmer.pdf Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg