RomskogCruising Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hallo! Har akkurat fått senket bilen osv, men tenkte jeg skulle dra å få godkjent settet mitt! Men hvor nøye er dem på høyden osv? Jeg har senket den så hjulene går nesten kant i kant med skjermene.. Men det subber jo ingenting.. Må det være en spesiell avstand fra skjermen og ned til hjulet? Har også akkurat tatt forstillingskontroll, men fikk ikke med meg noe papir pga skriveren til den pc'n var ødelagt! Noen som har vært å godkjent et senkesett her inne? :) Takker for alle svar =) - Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 papirer på forstillingskontroll og lysjustering må man ha med samt tuv papirer på senkesettet som beviser at det er lovlig på din bil og med så mye senk som du har ..... du kan ikke senke den mer enn det senkesettet er godkjent for ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 papirer på forstillingskontroll og lysjustering må man ha med samt tuv papirer på senkesettet som beviser at det er lovlig på din bil og med så mye senk som du har ..... du kan ikke senke den mer enn det senkesettet er godkjent for ... Okay, men hvis settet er godkjent til 7,5 cm da, spiller det noen rolle om dekket går oppi skjermbua? Får godkjent for det? Må prøve å få tak i dem papirene på forstillingskontollen da.. Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Kontroløren kjører bilen opp på noen planer slik at han kan ta handa og kjenne om hjulet kommer i kontakt med noe på fult rattutslag. Hvis det gjør det sliter du, hvis ikke. Lett som en lek. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Sliter? Veldig mye eller? :P Sånn at jeg ikke kan kjøre bilen hjem liksom? Har du fått tatt å gogkjent ditt sett Klyde? =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Du sliter ikke mer enn at han sier "sorry, du må nok heve bilen litt og ta en ny forstillingskontroll", tror ikke han nekter deg og kjøre. Ja, jeg fikk godkjent det. Jeg har ikke senka min så mye som deg da. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Du sliter ikke mer enn at han sier "sorry, du må nok heve bilen litt og ta en ny forstillingskontroll", tror ikke han nekter deg og kjøre. Ja, jeg fikk godkjent det. Jeg har ikke senka min så mye som deg da. Oki! Men det subber jo ingenting når jeg svinger max da =) Det er jo kanskje posetivt da.. Hvor mye har du senka btw? Hvordan senkesett har du? Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Du kan jo bare skru det sånn nogenlunde opp før du skal vise bilen. Så bare skrur du det ned i etterkant ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Det kan jeg jo også gjøre! Men når dere justerer settet, hvordan gjør dere for å få det likt på alle sider? Jeg får det jo aldri helt likt :S Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Jeg bare måler antall gjenger på demperene jeg. Teller hvor mange det er og hvor mange cm/mm det er, også gjør jeg det samme på andre siden. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 oki =) Vrengte nesten av hele skjermen i sta da :O Butta skikkelig i skjermen :S Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Jeg har senka 65/45 og har et sett fra TA Technix. Så lenge det ikke subber skal det gå bra. Lykke til :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 oki =) Vrengte nesten av hele skjermen i sta da :O Butta skikkelig i skjermen :S Hehe, såpass ja :P Den lille kanten som stikker innover i hjulbuen som ble bøyd utover da eller? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 HAHAH! Stemmer Alex, opplevd det selv? ;P Men bare banket den på plass igjen jeg :P Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 HAHAH! Stemmer Alex, opplevd det selv? ;P Men bare banket den på plass igjen jeg :P Hehe, tenkte meg det ja :P Opplevd det samme en del ganger. Derfor jeg må få bretta opp den. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg