Gå til innhold

stero i s3

Ranger emnet

rotaxpwr

Anbefalte innlegg

tenkte å montere nytt stero i s3 en min... d var bare blapunkt spiller i bilen når jeg fikk den, men jeg ser rundt i bilen at det faktisk er 8 høytalere tilsammens i bilen, men det er ikke noe serlig bra lyd... kan det være spilleren som begrenser det?

jeg vurderer å bare kjøpe en sub og forsterker og kanskje noen

6x9, men viste ikke om det var noe poeng siden det var så mange høytalere fra før... noen som har noe mening om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å montere nytt stero i s3 en min... d var bare blapunkt spiller i bilen når jeg fikk den, men jeg ser rundt i bilen at det faktisk er 8 høytalere tilsammens i bilen, men det er ikke noe serlig bra lyd... kan det være spilleren som begrenser det?

jeg vurderer å bare kjøpe en sub og forsterker og kanskje noen

6x9, men viste ikke om det var noe poeng siden det var så mange høytalere fra før... noen som har noe mening om det?

6#9 er alltids bra det, mye bedre lyd enn originalt, kjøp ny speller og bassere og forsterker.

og kjøp xelent audio, mest for penga;)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Bose du har i din? Da hadde jeg brukt orginal høytalerne og forsterkeren til de. Kjøp en bedre spiller og en bra basskasse og bra forsterker til å dra den. Skal være mer enn nok...

Og kan nok være spilleren som begrenser, om alt det andre er koblet riktig.. Men kommer ann på hva du mener med bra lyd å da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg monterte inn pioner avic x1 å sub å forsterker til bose annlegget mitt forrige uke, dette ble knall bra:)

kjempe fornøyd;)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver også å fikser litt på anlegget i min a3.. det er en 5 dørs 2001 modell.. noen som har noe peil på hva som er orginalt i denne? har bytta høyttalerne i bakdøra til noen infinity refrence 6552 og holder på å sette inn et 5020cs sett i fordørene..

tror det skal bli bra, men skjønner meg ikke helt på bassen, er jo en orginal subwoofer på førersiden i bagasjerommet (audi symphony) men synes ikke denne tar noe særlig av bassen, mesteparten kommer fra høyttalerne i bakdørene, er det subben som er rævva eller er det symphony spilleren som lager kødd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er ute etter SQ så er det ikke nok å bare bytte spiller.

Hvis du er ute etter mye bass, kan du bytte spiller og kjøpe deg en forsterker og sub, men lyden blir ikke noe bedre for det.. du får jo bare mer bass.

Og hva du enn finner på å kjøpe ville jeg ikke valgt 6x9 høytalere eller exelent!

Det jeg ville gjort er å finne ut størelsen på høytalerne i dørene..Det er helt sikkert 6,5" eller 5" der.

Så ville jeg byttet spiller, puttet inn et nytt komponentsett og koblet dette på en forsterker, og evt ha en subb i tilleg.

Da vil du få mye bedre lyd, men det kommer jo ann på hva du gidder å bruke tid på og hvor mye du vil betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider