Sonick Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 I Følge linken som jeg postet først skal de passe rett på ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 dette er BOLT ON. disse dørhåndtakene leveres på a2 bilene som fortsatt produseres i kina, og går rett på dørene. Les mer på vwvortex tråden! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Da må det da gå ann å gå på møller å bestille dørhåndtak til en A2 ????? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Er det jeg og sitter og grubler på.............. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Etter å ha studert litt bilder ser det ut til at dette kan være håndtak fra Audi a2 ... Skal ut på Møller å sjekke i morgen ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hold meg oppdatert :) Få med pris og evt... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Syns de så grusomme og klumpete ut jeg.. Ikke akkurat "clean" Menmen.. thumbsup for førstemann som skaffer seg slikt.;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 *har lust på* men da skal dem lakeres samme fargen som bilen også da, :D er mange goder med å gå på skole som bil lakerer :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Slask :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by LupoB0Y Syns de så grusomme og klumpete ut jeg.. Ikke akkurat "clean" Menmen.. thumbsup for førstemann som skaffer seg slikt.;) Det var ikke de audi look ene jeg mente ... Jeg vil ha dem som ser ut som golf 3 ... De andre så jo grusomme ut ... Og selfølgelig må de lakkes ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Sonick Etter å ha studert litt bilder ser det ut til at dette kan være håndtak fra Audi a2 ... Skal ut på Møller å sjekke i morgen ... Fått noe svar enda? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Hehe.. Tror de gutta her har fått tak i noe nå, ettersom vi ikke har hørt no fra dem på en stund.. sitter vel opp ned i garasjen og skrur som helter.. *Første mann som får det..* Hehe.. Skal da bli spennende å se hvordan det blir når de får dem på.. Finest sikkert uten dørlås.. alarmen fikser det.. og lakke i bilens farge.. Kan bli interessant å se.. -S Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 me wants. gjerne et sett med de dra ut håndtaka til jeg får herja og sveisa i noen audi klinker. finni ut noe mere info om disse er å skaffe i norge for en billig penge? Uten lås? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 vil nok foretrekke tradisjonelle Audi-håndtakene i stedet :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Audi håndtak er i mine øyne litt oppbrukt. Hva med Fiat barchetta, porsche boxter eller lignende? Det florerer jo av slikt i tyskland. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg