Gå til innhold

går denne forsterkeren sammen med SR10?

Ranger emnet

tremere

Anbefalte innlegg

heihei =) jeg har en Toyota mr2, og tenkte å få ordna noen subber bak setene mine. hver kasse får et innvendig volum på ca 20,5 liter. jeg har bestemt meg for at forsterker, 2xsub, filt og alle kabler som måtte trenges ikke må overskride 8.000; kassemateriell ordner jeg utenom. jeg har lite peiling på hvilke subber som passer til så lite volum og har heller ikke mye peiling på hvor stor forsterker jeg måtte trenge til dem. jeg må kunne bestille disse over nett (da jeg bor langt ute i ingenmannsland) og vil kun bestille fra norske, pålitelige nettbutikker. noen som kunne tenke seg å hjelpe meg her?

takket på forhånd for svar =)

her har dere bilde av utvendige mål det kommer til å bli på kassene

http://i156.photobucket.com/albums/t29/johnorjan1/ytreml.jpg

dette er bilen det er snakk om (om dette er relevant :D )

http://i156.photobucket.com/albums/t29/johnorjan1/DSC00460.jpg

92mod MR2 rev2 2.0 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på http://www.morel.no de har noen billige og meget bra RE suber... sammen med en us amps mono forsterker, så får du meget bra lyd, og trykk...

problemet er at jeg ikke har peiling på hvor mange % av pengene som burde gå hvor, da hjelper det litt lite med tips om merker når de har elementer fra 300 kroner til 25 000 :p er veldig takknemlig for tips, men jeg må ha vært litt for uklar i beskrivelsen av problemet =) håper dere misforstår meg rett ;)

forøvrig har jeg hørt mye bra om re-subbene =)

92mod MR2 rev2 2.0 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint legge på en tusenlapp, og fortsatt ikke ha noe som er bedre... de subene der er ekstremt billige, i forhold til hva de leverer ;)

Men de har jo i alle prisklasser der, så da er det jo bare å velge... feks Resonant Engineering SX10

skjønner =) men står jo ikke no info om dem :s bare navn og pris :P

92mod MR2 rev2 2.0 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takkk for hjelp ;)

går disse an å drive sammen da? :P

Resonant Engineering SR10

US Amps MD.1D

? :p står ikke noe om sr10, men den er jo dyrere enn se10 (så går ut ifra at det blir bedre lyd)

men står ikke noe om watt eller hvor mange liter den trenger, eller om det burde være lukket eller åpen kasse :/ (edit: fann ut at den trenger 0,35 noe med lukket kasse.. regner med at det er snakk ft^3. noen som kan rekne om her? kalkulatoren på bilradiospes funker ikke :/)

har noen peiling så lett me know =)

92mod MR2 rev2 2.0 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider